Met zijn ups en down Vandaag gaat het weer goed, maar ik ben er wel continue mee bezig in mijn gedachten. Erg he! Achja ik kan het knopje niet aan en uit zetten. Vandaag ben ik dag 34. Vorige cyclus werd ik nu ongesteld. Vandaag of morgen test ik. Maar heb eerlijk gezegd geen zin om te testen, want ik weet als het negatief gaat zijn, ik weer ga wenen en een hele week het moeilijk ga hebben. En ben er vrij zeker van dat het negatief zal zijn. Hoe gaat het met jou Luminis Groetjes,
Dat snap ik hoor! Vooral als je tegen het einde van je cyclus aanloopt! Spannend dat je vandaag of morgen gaat testen. Ik zou het morgen met ochtendurine doen, dan krijg je waarschijnlijk het duidelijkste resultaat. Wel herkenbaar. Ik heb ook nooit zin om te testen, omdat ik weet dat hij toch negatief zal zijn. Daarom heb ik de afgelopen rondes ook niet getest, ook niet toen mijn cyclus langer duurde. Ik duim voor je! Je weet het maar nooit! En probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven als het niet zo is. Het klinkt onmogelijk, dat weet ik, maar dat is wel het beste voor je. Ik denk er ook veel aan, vooral als mijn menstruatie is doorgebroken, maar ik ben er op de één of andere manier toch rustiger onder geworden deze ronde. Uiteindelijk lukt het ons wel. Met mij gaat het verder prima. Inmiddels alweer op dag 6. Ik ben benieuwd wanneer mijn eisprong plaatsvindt, aangezien ik voor de eerste keer teunisbloem olie slik. Heb helaas weinig slaap gehad vannacht en ben bang dat dat slecht is voor mijn ei. Knuffel!
Ik bedoel eigenlijk morgen of overmorgen Vandaag zou idd wat laat zijn De acupunctuur vroeg om zeker te testen voordat ik langskwam woensdag. Dus zal sowieso testen. Ik voel vandaag regelmatig wat steekjes en trekjes in mijn onderbuik en mijn pukkels zijn nog er helaas nog altijd. Maar goh, die steekjes en trekjes zal ik me wel inbeelden. We zien nog wel ik hoop zo. En ik las onlangs een zin die klopte: teleurstelkingen komen voort uit hoge verwachtingen. Ik kan alleen maar zeggen dat dat klopt. Ik ben benieuwd naar de teunisbloem olie! Groetjes
Test was negatief! Ben benieuwd of de acupunctuur morgen zal doen. Groetjes en op naar volgende ronde en maand 8 luminis.