overtijd.. en kan niet meer tegen de spanning :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door suus1987, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hallo,
    Ik had zaterdag ongesteld moeten worden dus zondag heb ik een test gedaan. Deze was negatief.. :( Vandaag ben ik nog niet ongesteld maar zit wel pas op dag 30. Mijn langste cyclus wat ik ooit gehad heb is 31 dagen.
    Ik moet dus nu maar afwachten of ik morgen nog ongesteld word. Als ik morgen nog niet ongesteld ben doe ik woensdagochtend wel weer een testje.. :)
    Vind het alleen jammer dat mijn vriend er dan niet bij kan zijn. (misschien dat hij dan nog ziek is want nu ligt hij ook ziek op de bank :) ).
    Ik heb wel steeds witte afscheiding (sorry). Maar verder geen klachten.
    Temperatuur blijft hoog voor mijn lichaam namelijk elke keer 37 graden.
    Het is toch zo dat je temp daalt wanneer je ongesteld gaat worden..? :(:
    Wie denkt dat ik zwanger ben? kan niet meer zo goed tegen de spanning :(

2. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Hoi Suus,

ik kan helaas niet zeggen of je wel of niet zwanger bent. Dat zal een test of de HA toch echt uitn moesten wijzen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er super onzeker van wordt en niet tegen de spanning kan. Deze dagen zijn echt slopend!

Ik hoop echt voor je dat het raak is! Ik ga voor je duimen! Succes!

Liefs

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    dank je wel voor de lieve woorden :) hoop dat het duimen helpt.. en duim ook voor jou dat je over 3 dagen ongesteld bent..

Was vanmorgen wel super misselijk trouwens.. is nu weer weg.. maar dat zegt weinig want mijn vriend is ook misselijk (en ook niet zwanger) haha..
    Mijn hele gezicht zit trouwens ook onder de puistjes.. dit heb ik ook nog nooit eerder gehad.. ook niet als ik ongi moest worden

4. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Hier nog eentje overtijd Pfffffffffffffffff.
    Had vanmorgen wel een twijfeltestje (al veel negatieve testen gehad afgelopen week) zie mijn album, ik ga woensdagmorgen ook weer opnieuw proberen te testen, hopelijk is die dan duidelijker geworden....
    Maar idd het wachten is ECHT slopend ! :evil:

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    als er een streepje staat ben je toch gewoon zwanger? ook al is die maar gewoon licht.. Zag in je album ook dat je bulldogjes hebt.. wat een schatjes.. wij hebben ook een bulldog alleen dan een engelse :)

6. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ik heb liever dat je duimt dat ik over 3 dagen een positieve test heb :) :) :) .......

7. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ja ik had een streepje héél licht, dat zag de dokter ook (had hem meegenomen) maar zijn test was negatief (misschien niet zo gevoelig als mijn test).
    Vanmiddag weet ik meer, dan moet ik bellen tussen 1 en 3 wat ze nu verder gaan doen, misschien weer bloedprikken.
    Ja het zijn 2 schatjes hoor al wel oudjes beide maar echte knuffels..

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @ debbedebs: dat bedoel ik natuurlijk ook.. sorry.. :(
    @mystic sun: hoop dat je gewoon lekker zwanger ben:)

9. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Maakt niet uit hoor :) !

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    erg he dat wachten ja misschien een latere eisprong gehad :( weet helaas hoe het is vaak in spanning zitten ben ik nu wel of niet zwnager heb ik ook echt dik 2 jaar vol gehouden en dan is dit me 3de zwangerschap MK en BBz gehad in 4 maand tijd nov en feb.

en dan duurt het wachten ook zolang nou succes i ieder geval en mocht het te lang duren lekker de HA bellen

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Je kan prima ongi worden met een hoge temp, dus dat zegt helemaal niks helaas.
    En een lage temp oeft geen ongi te betekenen.
    Helaas, moet je alsnog afwachten!
    Maar ik hoop natuurlijk op een mooie posi test woensdag :D

12. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Heb net kontakt gehad met mijn huisarts en moet van hem woensdagochtend gewoon zelf weer eens proberen te testen, als die positiever is dan vandaag dan is alles OK en hoef ik niet weer te komen maar is deze nog vaag of negatief dan donderdagochtend weer bloedprikken :cry:
    Nou nog even volhouden dus.........

Deel Deze Pagina