Dames, Ik heb net foto's van mijn telefoon op mijn pc gezet maar nu zijn de meeste foto's iets meer dan 2 mb. Ik wil ze graag op mijn baby site zetten maar die kan die groote niet aan. Hoe maak ik mijn foto's kleiner?
FOTO VERKLEINEN: Grote foto's verkleinen, draaien, spiegelen en tekst toevoegen hier kan je foto's verkleinen.. maar je zou het ook gewoon in paint kunnen doen.. kopieren, en plakken in paint.. dan klikken op Formaat wijzigen.. dan kan je het in procenten of in pixels wijzigen.. wij hebben windows 7, met een nieuwe paint erop.. en hoe het in die oudere paint is dat weet ikniet meer
Je wilt de fotos niet in formaat wiijzigen, neem ik aan, maar minder data grootte? Hoe is de foto opgeslagen op de computer? BMP? Het beste is omzetten naar JPG, dat kan met photoshop, maar misschien ook wel met Paint.
dit gebruik ik altijd.. Foto's verkleinen Je meot het even instaleren en dan kun je zo als je wilt wel 100 foto's indoen dan maakt hij het zelf op de juiste grootte.. Hoop dat je er wat aan hebt