Hoi hoi! IK was wel benieuwd naar de redenen van anderen om midden in de nacht op ZP te neuzen. Ik zie dat er op dit moment wel 62 gebruikers online zijn namelijk... Mijn reden: dochter wil de fles. Maar valt steeds in slaap. Du sik leg haar in de box tot ze weer gaat huilen en dan kunnen we weer verder Duurt alleen zo lang midden in de nacht...
Ik zit op m'n werk te wachten tot we op weg kunnen gaan (beveiliging nachtbus)... En tjah, wachten en mobiel internet betekent ZP! Hahaha...
Was de tijd een beetje kwijt geraakt, was wat aan het spelen met floorplanner (plattegrondje maken voor mn nieuwe huisje) Ben overigens ook nog niet echt moe...
ik kan niet slapen wil zooooo graag slapen, zoonlief word over een uur al weer wakker, en die blijft wakker dus no way dat ik daarna nog kan slapen, ja om half 3 vanmiddag even. heb last van de spieren in de schouder/schouderbladen waardoor het ademen ook niet prettig is als ik lig, en daarbij gaat manlief nog hard snurken ook nog... .( als ik slaap heb ik er geen last van, maarja als je wakker ligt is het niet echt fijn :S ) dus ik ben er maar uit gegaan.....
Pfff mama's met kinderen die om 5 uur wakker zijn en niet meer slapen, ik heb echt medelijden met jullie! Dat moet wel erg vermoeiend zijn zeg... Sterkte!
Pfoe, en ik vond half 8 alweer vroeg vandaag...Heb nog gezegd tegen mijn zoontje, het is nog donker hoor! Maar dat maakte hem niet zoveel uit hihi.. Respect voor de nachtbrakers hoor, ik hoor er hopelijk pas weer in april bij..
ik ben vrijwel nooit moe ik kan om 4 uur naar bed gaan en dan om 7 weer eruit en ik heb nog steeds volop energie...heel wazig
meestal als ik snachts op zp zit kan ik gewoon niet slapen soms ga ik ook pas om 3.00 naar bed toe.. word tijd dat ik weer aan t werk ga
Ik ben hier ook regelmatig 's nachts wat rond aan 't neuzen. Milan is een onwijs slechte slaper en regelmatig is meneer om 4 uur klaarwakker, dan wil 'ie ook echt alleen nog maar naar beneden om te gaan spelen. En tjah, moeders wil dan ook wat!