Reden van nachtelijk ZP-bezoek...?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke21, 6 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hoi hoi!

IK was wel benieuwd naar de redenen van anderen om midden in de nacht op ZP te neuzen. Ik zie dat er op dit moment wel 62 gebruikers online zijn namelijk...

Mijn reden: dochter wil de fles. Maar valt steeds in slaap. Du sik leg haar in de box tot ze weer gaat huilen en dan kunnen we weer verder :) Duurt alleen zo lang midden in de nacht...

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

ik kan simpeleweg niet slapen... heb 2 uur wakker op bed gelegen, nu de pc maar ff aan gedaan.

3. Natas85

Natas85 Actief lid

23 mrt 2009
    156
    0
    0
    kapster
    Rotterdam
    Ik zit op m'n werk te wachten tot we op weg kunnen gaan (beveiliging nachtbus)...
    En tjah, wachten en mobiel internet betekent ZP! Hahaha...

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Was de tijd een beetje kwijt geraakt, was wat aan het spelen met floorplanner (plattegrondje maken voor mn nieuwe huisje)

Ben overigens ook nog niet echt moe...

5. Revit

Revit Niet meer actief

Ben net thuis van avondje bowlen en wat drinken met vrienden, ook nog niet moe! :O

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik kan niet slapen :( wil zooooo graag slapen, zoonlief word over een uur al weer wakker, en die blijft wakker dus no way dat ik daarna nog kan slapen, ja om half 3 vanmiddag even.

heb last van de spieren in de schouder/schouderbladen waardoor het ademen ook niet prettig is als ik lig, en daarbij gaat manlief nog hard snurken ook nog... .( als ik slaap heb ik er geen last van, maarja als je wakker ligt is het niet echt fijn :S )
    dus ik ben er maar uit gegaan.....

7. matje

matje Niet meer actief

kan niet slapen en zoonlief is weer elk halfuur wakker:(

8. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    ik heb nachtdienst en aangezien het erg rustig is hier kan ik even rustig alles bijlzen

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tis allang geen nacht meer...maar ben al een hele poos wakker :S

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier sinds half zes wakker, kan gewoon niet meer slapen..

11. Female

Female Niet meer actief

Pfff mama's met kinderen die om 5 :$ uur wakker zijn en niet meer slapen, ik heb echt medelijden met jullie! Dat moet wel erg vermoeiend zijn zeg...
    Sterkte!

12. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.237
    6.100
    113
    Pfoe, en ik vond half 8 alweer vroeg vandaag...Heb nog gezegd tegen mijn zoontje, het is nog donker hoor! Maar dat maakte hem niet zoveel uit hihi..
    Respect voor de nachtbrakers hoor, ik hoor er hopelijk pas weer in april bij..;)

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik ben vrijwel nooit moe ik kan om 4 uur naar bed gaan en dan om 7 weer eruit en ik heb nog steeds volop energie...heel wazig

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ik ben dikwijls laat thuis van een eigen optreden of concert. kom dan soms nog ff rondsnuffelen.

15. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

meestal als ik snachts op zp zit kan ik gewoon niet slapen soms ga ik ook pas om 3.00 naar bed toe..
    word tijd dat ik weer aan t werk ga:)

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben hier ook regelmatig 's nachts wat rond aan 't neuzen. Milan is een onwijs slechte slaper en regelmatig is meneer om 4 uur klaarwakker, dan wil 'ie ook echt alleen nog maar naar beneden om te gaan spelen. En tjah, moeders wil dan ook wat!

17. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Toch wel prettig om te weten dat je heus niet de enige bent die midden in de nacht wakker is :)

Deel Deze Pagina