ik moet er aan geloven :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Thea23, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ukoldaatje, cafeïne mag je in kleine hoeveelheden wel gewoon nemen hoor! Als je het maar beperkt. Maar kan me voorstellen dat jullie voorzichtig zijn. :)

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wat een supervent!
    Ik vind de manier helemaal niet overdreven. Als je zwanger bent en niet uit jezelf stopt met roken (wat je al gedaan had moeten hebben voor je zwanger werd) dan heb je blijkbaar niet de volwassenheid die nodig is en moet iemand anders de verantwoordelijkheid voor jou nemen.
    Applaus voor je man.

De rest is inderdaad lichtelijk overdreven :p.

3. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het eerlijk gezegd wel super lief van je man. En ook heel verantwoordelijk, het is ook zijn kindje, en hij wil natuurlijk het beste.
    Wees maar niet te boos op hem :)

Maar overloop eens samen het lijstje van wat je wel en niet mag. Zo weten jullie allebei wat en hoe.
    Overdrijven moet nu ook weer niet, maar hier houd mijn man mijn cola intake ook enorm in de gaten (ik dronk vroeger niks anders, nu max. 3 glazen per dag), en wassen we alle groentjes heel goed, krijg ik geen rauw vlees meer...

En inderdaad, hij moet dan ook stoppen met roken, of op zijn minst niet meer binnen plus in de auto.

Denk maar dat het goeie oefening is voor later :) Eens het kindje er is kan je ook niet meer binnen roken of in de auto.

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    tsja soms een BEEETJE zondigen vinden wij zwangeren ook wel fijn

idd zoals een glaasje cola ofzo :D

ik had af en toe ook wel een inieminie glaasje met monster (vriendin van me kwam dan langs en had t voor drzelf ik mocht va mezelf dan een klein glaasje, wel 2 ker gedaan!:p)
    laatste keer maar niet want dan ben ik mezelf tot last want kleintje word ook drukker denk ik ...

en heeeeel de koelkast leeggooien was misschien wel wat overdreven ja haha
    maar ach... kerels..

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Euh... Als mijn kerel dat had geflikt had ie een HEEL GROOT probleem gehad! Wie denkt ie wel dat ie is om mij dingen te gaan verbieden en zelfs een pinpas innemen?! Prima dat ie bezorgd is of whatever, maar me behandelen als een klein kind, echt niet!

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik hoop eigenlijk dat dit een grapje is.
    Stop je nu met 11+ pas met roken omdat je man ingrijpt?!
    Moet hij echt serieus je pinpas meenemen omdat je anders gewoon weer verder gaat met roken?

Dat hij het niet veel eerder gedaan heeft...

7. linde90

linde90 Niet meer actief

MIsschien kent hij TS wel heel goed en heeft hij geweten dat ze anders toch om peuken zou gaan , ik vind hem een HELD!!
    En die stress om niet roken, KOM OP ZEG.......

8. Dana

Dana Niet meer actief

Ja zit ook wel wat in.

9. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik begrijp de ' overdrevenheid' van de man wel hoor.
    Als ik het goed zie in het onderschrift hebben ze helaas al wat kindjes verloren. Logisch dat je dan wat overbezorgd wordt.
    Het onbegrijpelijke is het stug doorroken...niet de acties van de man...

tenminste in mijn ogen..

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Zooooooo erg mee eens!!

11. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Lijkt me toch dat hij geen andere reden ziet om de pinpas mee te nemen ;)

En chapeau chapeau voor de man dat hij de peuken heeft weggegooid !!
    Helaas niet véél eerder, maar dat terzijde, beter 'laat' dan nooit.

Maar om alle geopende dingen in de koelkast weg te gooien... dat gaat aardig in de centjes lopen, als je niets meer kan bewaren.
    ( broodje smeren, heel bakje Becel weggooien :D)

12. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    #32 Dee-tje, 26 apr 2012
    Laatst bewerkt: 26 apr 2012
    Idd!

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Inderdaad met iedereen eens allang moeten doen. Ben ook blij dat je man in grijpt eindelijk !

Maar rookt je man ook ? En zoja rook(te) jij/jullie binnen ?

14. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ik snap dat het lastig is voor je.

Mijn eerste reactie was echter; wat lief, hij is duidelijk erg blij dat je in verwachting bent!

Mijn tweede reactie was verbazing, want als ik je onderschrift lees heb je al ervaring met het verdrietige verliezen van je kleintje. Echt stoppen hoor!

15. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Eens! Hoe is het nou, tuurlijk is het stoppen met roken beter maar dit gaat te ver. En geloof me, dit helpt echt NIET bij het stoppen!

16. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Inderdaad..

17. Alita

Alita Niet meer actief

Vraag me wel een beetje af waarom ts dit berciht nu plaatste? Dat je dat ook nog gewoon zo neerzet.....ik MAG niet meer roken....je weet toch dat je nu een hoop reacties gaat krijgen hierop;)

18. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    kom op meid je kunt het!!! door zetten met stoppen je weet hoe belangrijk het is!!!! en ook ik weet hoe moeilijk het is om te stoppen!
    succes meid!!

19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    mensen ik zou vriendelijk willen vragen om nu even niet op dit topic te reageren .... zou aan lotte vragen of ze het wilt sluiten..

waarom .. zie onderschrift.. even geen zin in goed bedoelde adviezen mensen die oneens of zijn ermee eens

bedankt voor jullie begrip

20. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Heel erg veel sterkte en succes

Deel Deze Pagina