ik moet er aan geloven :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Thea23, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

sterkte!

2. Ik wilde zeggen veel succes met stoppen met roken..

Maar ik wil nu ook zeggen dat ik hoop dat jullie kleine verstoppertje speelt en er gewoon nog zit.. wat gaat er nu gebeuren? Krijg je morgen een echo oid? Pff wat een zenuwen!

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    ik heb aanstaande dinsdag nekplooimeting dus daar ga ik met lood in mn schoenen naartoe.....
    dus zo ie zo in de zenuwen tot dinsdag...

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Zal ik je even een hart onder de riem steken... Bij mij was bij zwangerschap 1 het hartje pas met 14 weken te horen en bij zwangerschap 2 bij 16 weken.
    Maar ik begrijp je angst gezien je sterretjes.. Sterkte!

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Mijn vk luistert juist om deze rede op dit termijn geen hartje..... omdat het vaak niet gevonden kan worden.
    kindje ligt onder je schaambeen dus is moeilijk te vinden..... en heeft nog een compleet zwemba om zih te verstoppen.

als ik jouw was zou ik morgen je vk bellen en vragen of je een echo kunt krijgen want zo wqchten tot dinsdag is niet goed voor jouw en de kleine.

sterkte

6. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Sterkte meid, maar maak je nog niet meteen teveel zorgen, het is hierboven al gezegd, maar op deze termijn kunnen ze wel vaker het hartje nog niet vinden! Hopelijk zit de kleine gewoon diep weggedoken!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik vind het ergens wel lief dat hij zo zorgelijk is hihi...
    groot gelijk, weg met die zooi :)
    hoop dat het verder gaat meevallen, je kan natuurlijk ook zeggen dat voetmassage erg goed is voor je kind :)...dusss voetjes op tafel haha

8. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Inderdaad, vaak kunnen ze met deze termijn het hartje nog niet goed beluisteren. Sterkte ik hoop voor je dat het allemaal goed zit!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hee, op deze termijn kan het wel moeilijk te vinden zijn hoor! Waarom kreeg je niet meteen een echo? Nu zit je zo in de rats, en misschien helemaal voor niks! :(

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ach had niet verder gelezen, lees nu dat je in spanning zit! sterkte

11. SteffieLove

15 jan 2012
    98
    0
    0
    noord holland
    Sorry maar ik wil graag echt even reageren.. Te onvolwassen? Mensen die MOETEN ingrijpen want je MOET stoppen? Sorry? Volgensmij is het haar eigen lichaam en moet ze zelf weten of ze wil stoppen of niet, dat het slecht is voor je kindje dat begrijpt ze en alle andere rokers zelf ook wel dus hoeven andere mensen zeker niet te reageren zoals sommige van deze reacties dat vind ik echt erg!
    hartstikke lief die bezorgdheid van je man maar ik begrijp jou AARRGG zeker wel! Vooral als je in de stress zit of zorgen heb is het heel moeilijk! Blijkbaar begrijpen alleen de rokers of nu inmiddels gestopte rokers hoe moeilijk zoiets is!

Heel veel succes en sterkte meid! We zullen duimen voor je!

Veel liefs

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja dat weet ik;), maar ja, mijn man was zoooo bang door onze voorgeschiedenis dat hij het me echt verbood..t is ook zijn kind zegt ie, en dat is waar..

Dus moest echt afkicken man, ik dronk echt liters koffie per dag. Ben bang dat als ik 1 bakje neem, dat er 2 worden enz enz..
    Dan maar even helemaal niets..

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ts: kindje is nog veel te klein om te horen nu. Onze verlos deed het daarom pas na 13 weken en zei daarbij ook nog dat het goed zou kunnen dat ze het niet konden vinden.

Wel dom dat je geen echo kreeg daarna. Dat doen ze bij ons dus direct als het hartje niet te horen is.

14. Alita

Alita Niet meer actief

Maar waarom he je geen echo gehad of begrijp ik iets verkeerd? Met een dopller kun je op deze termijn toch nog geen hartje vinden...tenminste dat gaat bijna niet toch?

15. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @uk ze hebben hier geen echo apperaat bij de vk daarvoor moet ik naar het ziekenhuis

16. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    UUUHHHHH fout. Het lichaam van haar kind zit op dit moment namelijk in haar lichaam en profiteert van al die fijne stoffen die ze haar lichaam in blaast.
    En dat alleen rokers dit begrijpen is bullshit want ik heb zelf jaren gerookt.

17. Alita

Alita Niet meer actief

Hoe wil jij het dan noemen als iemand rookt tijdesn haar zwschap? Heb jij zelf ook soms gerookt dan?

En ik heb ook jaren gerookt en ben gewoon, slim, gestopt voordat ik zwanger raakte;)

Stoppen is ook moeilijk maar gewoon te doen hoor......ik kan me altijd irriteren aan mensen die doen alsof stoppen met roken een levensopgave is .. nee hoor je moet alleen willen en discipline hebben en denken aan je wondertje die in je buik zit.....

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.347
    36.205
    113
    Het slaat nergens op dat je nu tot dinsdag moet wachten hoor, helemaal niet gezien je voorgeschiedenis. Hier ook geen echoapparaat bij de vk, maar toen ik met 12 weken geen hartje hoorde bij de eerste, mocht ik die dag nog door naar het ziekenhuis. succes!

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou er excht op staan dat je gewoon een echo krijgt hoor!!
    Hoop voor je dat het goed gaat!

Enne... Mijn vk hoorde het hartje pas met 19 weken ongeveer...

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik ben zelf voor de zwangerschap gestopt en anders had mijn man het zelfde gedaan. Die is absoluut anti roken. Ik rookte voor de zwangerschap 1 of 2 per dag. Maar ik ken het gevoel van missen wel. Dat zal je misschien houden maar alles voor de gezondheid!

Deel Deze Pagina