ik moet er aan geloven :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Thea23, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ik vind het een beetje .. Te ik ben nu 20 weken alles goed met onze jongen ... Ik rook maar dan 6-8 op een dag geen hele pakjes meer . Beter dan Stress dat is erger voor het kindje ...

2. SteffieLove

15 jan 2012
    98
    0
    0
    noord holland
    Tuurlijk is het niet slim maar om haar nou gelijk onvolwassen te noemen en te zeggen dat er iemand in moet grijpen vind ik erg overdreven met dat het haar eigen lichaam is bedoel ik meer het is haar eigen keus..
    Ja ik heb in het begin van de zwangerschap ook gerookt in eerste instantie omdat ik er met 9 weken pas achter kwam dat ik zwanger was en daarna een erg stressvolle periode dus vond ik het erg moeilijk om te stoppen maar toch ben ik gestopt , tuurlijk is het geen levensopgave maar voor sommige mensen is het moeilijker dan voor andere

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik vindt dit ergens wel komische hier .. allemaal gaan we hier
    onwijs heftig reageren..
    tis haar kind en hAar lichaam .
    en waarom zou ik me daar in godsnaam mee
    bemoeien ?? kan me energie wel beter gebruiken.
    Tuurlijk ia het niet goed, maar heb 2 broertjes en me ma rookte als een ketter en dronk ook .. t zelfde geld
    voor mijn 3 nichtjes :) kerngezond ondanks dat moeders onwijs veel rookte.

Ook daar heb ik mij verder niet mee bemoeid, is niet mijn leven en mijn zw :)

suc6 thea !! en hopelijk heb je je vk nog kunnen bereiken ..
    duimen draaien voor e

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Sorry hoor maar ik vind dat als je zwanger wil raken dan stop je toch met roken, hoeveel moeite dat dan ook kost en ik kan me ook nog wel voorstellen als het niet lukt dat je misschien in het begin nog 1 a 2 sigaretten op een dag rookt.
    Maar wendy 6-8 sigaretten op een dag vind ik echt veel. Kan me niet voorstellen dat dit gezond is en dat je kindje daar niets aan overhoudt.
    Ik snap het gewoon niet.
    Ik ben idd een nooit roker. Maar dat zou in dit geval niet uit moeten maken. Ik denk dat iedereen het beste wil voor haar kindje.

Behappy klopt dat we ons daar niet druk over moeten maken. Maar ik vind het gewoon zonde.
    Waarom mensen onnodig risico's lopen.

Maargoed helemaal vergeten thea heel veel sterkte en ik zo toch nog eenkeer bellen om te vragen voor een echo.
    Xxx joyce

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Zoals ik gisteren al een keer aangaf zouden jullie mischien willen ophouden met reageren op dit bericht ?

als je enige respect hebt dan reageer je ook niet meer...
    nogmaals vriendelijk bedankt ...

lotte al bericht gestuurd om dit topic te sluiten..
    MVG

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Sja, met zo'n openingspost kun je verwachten reacties te krijgen.....

Je man bedoeld het vast goed ;)

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Concludeer je nu dat een kindje iets MOET overhouden aan t roken ofzo?

Dat geld nl echt niet voor ieder kind hoor ;)

8. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ze wil dat gezeur over wel of niet roken even niet meer!!
    Ze heeft nu wat anders aan haar hoofd, zoals je kunt zien in haar onderschrift!!!

Thea, onwijs veel sterkte en hoop dat je voor een echo mag!!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hey meid, nou ik snap je hubby wel hoor ;) Vooral na wat er vorig jaar(dit jaar zelfs nog met je 2 sterretjes) gebeurd is (en dat was helaas niet enige keer :() wilt hij er gewoon zeker van zijn dat jullie guppy nu blijft plakken als de beste!

En dat roken, kan hem niet meer gelijk geven dan ie al heeft hoor :p Ik ben echt zwaar tégen rokende zwangeren. Dat je jezelf 'vergiftigd' is je eigen keuze, maar dit mag je je kindje niet opdwingen om aan het ongezonde mee te doen.

Meid knijp in je handjes met zo'n vent! :D Ik mocht willen dat die van mij zoveel aan me dacht. Die vind alles prima en zegt: je zal t zelf allemaal wel weten, ga ik me niet mee bemoeien

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Bullshit en zo erg ga je nou ook weer niet stressen van stoppen met roken anders ben je wel een flinke aansteller.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    stress van stoppen met roken. ja vind ik ook bs. mn ma is na 35jaar roken in 1x gestopt en stress?? niks gezien, die is gelukkiger dan ooit en ze zegt zelf dat ze het járen geleden al had moeten doen en hoe dom ze is geweest om bang te zijn voor het stoppen. ja ze is wat aangekomen maar nou en? gaat er ook wel weer vanaf als je lekker gaat sporten.

12. Alita

Alita Niet meer actief

Het is niet verantwoordelijk;) daar kunnen we het toch over eens zijn lijkt me....roken is slecht voor jou en je baby...en als je gewoon doorrookt teriwjl je dit weet vindt ik het niet echt een teken van volwassenheid....sorry.

Kijk jij bent er pas later achter gekomen...ik neem aan dat je dan ook niet bezig was voor een baby?

13. Alita

Alita Niet meer actief

sorry thea......heb je al op het uitroep-icoontje gedrukt en dit gemeld?

14. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik reageer normaal nooit op dit "soort" topics, en ik hou het nu ook bij deze ene reactie...maar ik kan het nu echt niet laten.

Niet meer reageren op dit topic uit respect voor jou en je situatie nu? ...... sorry....nee.
    Jij moet respect hebben voor het kindje wat in je groeit en stoppen met roken!

Ik vind het oprecht héél héél erg dat je al zoveel sterretjes hebt, dat wens ik helemaal niemand toe. Ook jou niet.

Maar waar ik dan echt niet bij kan komen is dat je na zoveel sterretjes er niet ALLES aan doet om het eventueel te voorkomen door zo gezond mogelijk te leven.
    Ik heb geen idee of roken miskramen kan veroorzaken, maar dan doe je er toch gewoon alles aan??? ook stoppen met roken!

En dat stress (van het stoppen met roken) voor je kindje veel erger is dan stoppen met roken, is gewoon een smoes! Een smoes om daardoor lekker een paar sigaretjes door te blijven roken. Die paar weken "stress" van stoppen met roken is véél minder erger als negen maanden roken tijdens je zwangerschap.

Ik geef je man helemaal gelijk. Het is ook zijn kind wat je bij je draagt.

Nogmaals, ik hoop écht oprecht dat alles goed zit met het kindje in je buik. En dat je snel een echo krijgt waar gewoon een mooi kloppend hartje op is te zien. Sterkte.

15. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Fijn dat je vent zo bezorgd is om jou en de kleine, maar eerlijk waar, die van mij had dat echt niet moeten flikken. Is ie helemaal belazerd? Hij bepaald toch zeker niet wat jij wel en niet met je lijf mag doen? Dat is jou keuze.
    Ik zou echt rigoreus pislink op hem zijn.

16. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    maar hij mag toch wel voor zijn kind zorgen??

wat kunnen mensen toch zeuren zeg!! tsjoh ! zeur niet zo!!
    wees blij dat er mensen zijn in je omgeving die aan je denken denk i dan!
    ik vind t fijn!!

mijn man, familie schoonfamilie is allemaal soms wel eens ietsjes overdreven...

niet op krukjes/stoelen staan
    als ramen gewassen moesten worden kwamen zij wel
    ik moest dat soort maffe dingen gewoon maar even 9 maandjes laten... want als t fout gaat heb je er eeuwig spijt van

liever mensen die soms iettwat overdrijven dan mensen die het geen bal interesseert wat er gedaan word...

maar idd @ thea heb je al op t uitroeptekentje gedrukt??

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Sorry het is toch ook zeker zijn! Kind.
    Hij moet al toekijken en dan ook nog denken joh doe wat je niet laten kan.
    Nee sorry, liever een man die overdrijft dan iemand die niets doet!

Thea, ik vind het knap dat je tot dinsdag kan wachten.

18. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Kapppuh kunnen jullie niet lezen????

Ze wilt niet dat er meer gereageerd wordt hier heb respect

19. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Misschien dat het nu over komt ja.
    Had ook al zoiets gezegd, maar dom door gaan...
    Zucht.

thea, nogmaals sterkte meid!

20. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ja vervelend he om de waarheid te horen te krijgen?

Deel Deze Pagina