ik moet er aan geloven :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Thea23, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

zo ben jij ff van de pot gerukt ??

hou ff lekker je muiltje en hou op met reageren!!

merci :D

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Pfff gesina...

Ben het zo eens met cupcake heel goed gesproken !

3. hopeandfaith

Ja of jullie het er nou wel eens met dr zijn of niet er is nu genoeg discussie erover geweest het is klaar!!

dit kan ze nu gewoon niet aan gewoon kappuh nu...

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Joh meer reden om naar de peuk te grijpen. Lekker je baby verstikken wat zeer waarschijnlijk nog leeft.

5. hopeandfaith

de ene rookt wel en de andere niet en wat ze ermee doen moeten ze zelf weten!! laat iedereen lekker in de waan

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Ben het helemaal met Cupcake eens....

Thea, ik hoop dat je snel een hartje te horen krijgt, en dat dat stimulance genoeg is om al je peuken doormidden te breken en nooit meer aan te raken!!! Sterkte

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Roken verhoogt het risico op miskramen, dus met jouw voorgeschiedenis snap ik er echt geen reet van dat je niet allang bent gestopt...
    Snap da het nu spannend is hoor, maar als je serieus geen miskramen meer wilt, zou stoppen met roken toch wel het simpelste zijn wat je zelf kunt bijdragen aan het verlagen van die kans...

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    + 1

9. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Hahaha zo lief van hem! Het is allemaal super goed bedoeld meis, wees blij dat je zo'n meedenkende vent hebt!;)

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Gesina, ze vroeg toch zelf om zulke reakties met haar topic, kom op zeg.

Tuurlijk vindt ik het hartstikke erg dat ze zo in onzekerheid zit, maar ze had op 1 hand na kunnen tellen dat deze reakties zouden komen!

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    inderdaad daht daar net ook aan ... ik hoop eht dat het kleintje voor haar verstoppertje speelt ..!
    en zo ie zo snap ik de vk niet maar goed dat had ik al gezegt

12. hopeandfaith

Ja ik begrijp het wel en ik snap het ook wel

ik ben thea de beste vriendin en ik weet gewoon hoe ze is en noem maar op!!

roken is idd slecht ook als je zwanger bent ik ben nog nooit zwanger geweest en ik heb altijd gezegd als ik zwanger ben stop ik alle minuut met roken ik ben er ook op tegen.

maar goed iedereen is anders en de 1 doet het wel en de andere niet ...

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ze HOEFT dit niet te lezen hoor....

14. hopeandfaith

ze leest ook niet meer en dat is maar verstandig ook !!

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Nee moeten ze niet zelf weten vooral niet als papa het er niet mee eens is !
    Is ook zijn kind en ook zijn keuze moet je OOK respecteren en niet over piepen.
    boehoee mn vriend is betrokken bij de zwangerschap en wilt het beste voor kind en mij boehoee.

Het is werkelijk nooit goed ! Is vriend niet betrokken is het een zak, is vriend wel betrokken op een ZEER goede manier is het te overdreven en haar lichaam en haar keus.

Nee het is ook zijn zwangerschap en zijn kind en zijn keus !

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Misschien kan jij als beste vriendin dan tot haar doordringen en haar van het roken af kan helpen. Ik zou het niet aan willen zien als mijn vriendin zou roken met een kindje in haar buik...

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    maar feitelijk gezien ben je dan al 2 weken te laat met stoppen met roken , en krijgt je kindje het wel al mee .... dus waarom stop jij ook nu niet ?? beter met een schone lei zwanger worden en je kindje de beste start geven !
    zo ie zo is er bewezen dat zwanger worden en roken niet de beste combinatie is en je hierdoor ook vermindert vruhtbaar bent !

18. hopeandfaith

tuurlijk manlief zijn keuzes moet je zeker accepteren absoluut en het is idd van bijde een kindje en niet van vrouw zelf!!

geef ik je gelijk in!!

maar ze heeft niet gezegd dat het overdreven is!!

soms heb je gewoon een schop onder je kont nodig om je iets te laten doen en dat had ze blijkbaar nodig niet iedereen kan het uit zich zelf

19. hopeandfaith

Ik heb ook gezegd dat ze moet stoppen met roken dat dat beter is voor dr maar als ze niet wil luisteren wat kan ik er dan aan doen??

ben geen moedertje ?

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    dit komt mischien heel bot over , maar is niet bedoelt... hoeveel schopen onder je kont heb je nodig als je haar banner ziet ??
    is er nooit een gyn die haar aangeraden heeft om te stoppen met roken na zoveel mk ( wat ik echt super erg voor haar vind heb zelf 2 miskramen gehad en wil niemand dat mee laten maken ) .

Deel Deze Pagina