Ongesteldheidspijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bellabella, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Poeh! Ik weet dat ongesteldheidspijntjes er bij horen omdat dan de baarmoeder groeit, maar ik heb het nu wel heel heftig! :(

Zijn er meer dames die dit bekend voor komt in deze tijd ongeveer van de zwangerschap? Ik lig nu lekker in bed maar het voelt alsof ik hevig ongesteld ben met uitstralende pijn naar mijn benen en rug. Ik heb al een dochtertje hoor, dus weet dat het geen weeen zijn!;)

Hebben jullie er ook wel eens last van?

2. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Het is een beetje vroeg, maar kunnen het ook geen indalingsweeën zijn?

Bij twijfel zou ik toch even de verloskundige bellen. Ik heb er nooit last van gehad (dat hele oprekken van de baarmoeder heb ik -tot mijn grote verbazing- zo goed als nooit gevoeld)

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    ik zou ook even bellen als ik jou was, misschien zijn het "slechts je banden maar die oprekken" maar voor de zekerheid even na kijken!

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Is je vorige bevalling toevallig een keizersnee geweest? Het oprekken van de bm kan dan nl. ook best pijnlijk zijn.

5. cleopatra15

cleopatra15 Actief lid

2 nov 2011
    297
    0
    0
    amsterdam
    heb ik ook last van, ik vertrouwde het ook niet en ben naar de verloskundige geweest het was bij mij een combi van goeispurten van het kindje en een blaasontsteking. Dus je urine laten controleren kan nooit kwaad!

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb het om de paar weken. Met 20 weken en met 25 weken gehad.

Bij mij was het een zeurend gevoel, had geen last van benen ofzo.

Telkens urine nagekeken en geen ontsteking oid. Ze vroegen of ik afscheiding had of bloedverlies...nee dus..(afscheiding niet meer dan anders)..dus zou het groeipijnen zijn.

Heb af en toe een licht menstruatiegevoel. Vaak als ik toch iets teveel gedaan heb.

7. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hier zijn we nu 29 weken en ik heb er ook al een paar weken last van.
    De ene dag erger dan de andere.

Ook wij hebben al een dochtertje dus weet ook dat het geen weeen zijn maar je maakt je ongemerkt toch wel een beetje zorgen!

8. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Vandaag gaat het gelukkig weer stukken beter. Dat zeurende ongesteldheidsgevoel heb ik idd vaker maar die avond was het even heftig! Gelukkig komt het sommige dames bekend voor...

9. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Geen idee wat het kan zijn. Ik heb dat nooit gehad. Ja nou ja mijn weeen voelde als ongesteldheidspijn toen de bevalling begon maar dat is het bij jou niet ga ik vanuit!

Lijkt me wel heel erg vervelend.

Deel Deze Pagina