Waterflesje Dopper

Discussie in 'De lounge' gestart door Nientjje, 28 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Is er iemand bekend met het waterflesje van Dopper? Het lijkt me erg handig, aangezien ik veel water drink en altijd een flesje meeneem.
    Omdat ik het via internet wil bestellen en dus niet gezien heb heb ik wat vragen: is het flesje niet te groot, is het stevig en kan het makkelijk in de vaatwasser?

Bijgevoegde bestanden:

2. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Ik heb er ook eentje. Hij is iets groter dan zo'n 0,5 liter wegwerpflesje, door de dop is de vorm wat anders. Het flesje is wel veel steviger dan zo'n petflesje en hier gaat ie bijna dagelijks in de vaatwasser, ziet er nog prima uit.
    Volgens mij worden ze ook verkocht bij veel wereldwinkels, dan zou je 'm eerst kunnen bekijken voordat je hem koopt.

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Bedankt!
    Is hij niet veel zwaarder dan een gewoon flesje? Ik heb nl. al een waterflesje, maar die neem ik nooit mee omdat hij zo zwaar is (maar dat is geen plastic).

4. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik heb een flesje gekocht van tupperware! ideale maat en een halve liter inhoud! je hebt ze in 2 kleuren... (overigens in belgie goedkoper dan in nederland)

5. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Ik vind hem niet zo zwaar. Weegt natuurlijk wel iets meer dan een petflesje omdat het ook wat dikker is, maar niet zoals een thermoskan ofzo.

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Kan die ook in de vaatwasser?

7. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    wil hem ook, maar komen ook nog 5.50 verzendkosten bij:( hier in de buurt word die nergens verkocht...

8. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hier ook niet, niet zo handig he.

9. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik heb er niet één, maar een collega van me. Ze is er heel tevreden over, met name omdat je hem goed schoon kan maken. Ze vind hem alleen wel iets te zwaar om steeds overal mee naartoe te slepen, dus hij staat vooral op haar bureau!

10. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Wij zijn fan van dit soort flesjes... Vooral omdat we ons steentje bij willen dragen aan het milieu en niet gedachteloos altijd maar een flesje spa in de winkel willen kopen.

Wij hebben een dopper en een bubble thuis. De dopper is simpel... Hij is stevig, je hebt er lang plezier van.
    De bubble heeft een carbon-filter in de tuut... Hij filtert het water terwijl je het drinkt. Ook erg tevreden over!

Heel duurzaam!

11. tulip

tulip Niet meer actief

heb je een linkje naar die bubbel???

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier ook zeer tevreden! mijn man kreeg m ooit op zn werk, wij altijd ruzie om wie m mee mocht nemen ;) toen heeft ie gebedeld of er misschien nog ergens eentje over was..en ja hoor, nu hebben we er allebei eentje!
    ik vind m niet zwaar, neem m overal mee nr toe. in t begin vond ik m wel een beetje stinken trouwens, maar dit gaat er heel gauw af!
    ik vind het echt een aanrader!

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

jij bedoeld de bobble? home | bobble | filtered water bottles | make water better

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ja alleen hebben wij die helaas niet maar je kunt hem op dezelfde manier schoonmaken als een babyfles!

15. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb een drinkfles van mepal. leuk om te zien en erg makkelijk schoon te maken in de vaatwasser.

Website NL

16. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mepal is t zelfde idee, goedkoper en gewoon bij de blokker te koop dus geen verzendkosten

17. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Dan ga ik straks eens bij de blokker kijken, want welk merk het is maakt me niet uit als het flesje maar handig is. Bedankt!

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik vind die van Mepal zo groot en niet erg handig om uit te drinken. Jammer.

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Lijkt wel een kolf apparaat als je zo naar het plaatje kijkt :D

Heb er nog nooit van gehoord :)

Wat is hier anders aan dan een gewoon flesje water ?

20. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Haha! :D

Er is niks anders aan, maar dit kan je met kraanwater vullen zodat je niet altijd plastic flesjes hoef te kopen. Ik drink veel water en vind het nogal wat om steeds die flesjes weg te gooien.

Deel Deze Pagina