Is er iemand bekend met het waterflesje van Dopper? Het lijkt me erg handig, aangezien ik veel water drink en altijd een flesje meeneem. Omdat ik het via internet wil bestellen en dus niet gezien heb heb ik wat vragen: is het flesje niet te groot, is het stevig en kan het makkelijk in de vaatwasser?
Ik heb er ook eentje. Hij is iets groter dan zo'n 0,5 liter wegwerpflesje, door de dop is de vorm wat anders. Het flesje is wel veel steviger dan zo'n petflesje en hier gaat ie bijna dagelijks in de vaatwasser, ziet er nog prima uit. Volgens mij worden ze ook verkocht bij veel wereldwinkels, dan zou je 'm eerst kunnen bekijken voordat je hem koopt.
Bedankt! Is hij niet veel zwaarder dan een gewoon flesje? Ik heb nl. al een waterflesje, maar die neem ik nooit mee omdat hij zo zwaar is (maar dat is geen plastic).
ik heb een flesje gekocht van tupperware! ideale maat en een halve liter inhoud! je hebt ze in 2 kleuren... (overigens in belgie goedkoper dan in nederland)
Ik vind hem niet zo zwaar. Weegt natuurlijk wel iets meer dan een petflesje omdat het ook wat dikker is, maar niet zoals een thermoskan ofzo.
Ik heb er niet één, maar een collega van me. Ze is er heel tevreden over, met name omdat je hem goed schoon kan maken. Ze vind hem alleen wel iets te zwaar om steeds overal mee naartoe te slepen, dus hij staat vooral op haar bureau!
Wij zijn fan van dit soort flesjes... Vooral omdat we ons steentje bij willen dragen aan het milieu en niet gedachteloos altijd maar een flesje spa in de winkel willen kopen. Wij hebben een dopper en een bubble thuis. De dopper is simpel... Hij is stevig, je hebt er lang plezier van. De bubble heeft een carbon-filter in de tuut... Hij filtert het water terwijl je het drinkt. Ook erg tevreden over! Heel duurzaam!
hier ook zeer tevreden! mijn man kreeg m ooit op zn werk, wij altijd ruzie om wie m mee mocht nemen toen heeft ie gebedeld of er misschien nog ergens eentje over was..en ja hoor, nu hebben we er allebei eentje! ik vind m niet zwaar, neem m overal mee nr toe. in t begin vond ik m wel een beetje stinken trouwens, maar dit gaat er heel gauw af! ik vind het echt een aanrader!
ja alleen hebben wij die helaas niet maar je kunt hem op dezelfde manier schoonmaken als een babyfles!
ik heb een drinkfles van mepal. leuk om te zien en erg makkelijk schoon te maken in de vaatwasser. Website NL
Dan ga ik straks eens bij de blokker kijken, want welk merk het is maakt me niet uit als het flesje maar handig is. Bedankt!
Lijkt wel een kolf apparaat als je zo naar het plaatje kijkt Heb er nog nooit van gehoord Wat is hier anders aan dan een gewoon flesje water ?
Haha! Er is niks anders aan, maar dit kan je met kraanwater vullen zodat je niet altijd plastic flesjes hoef te kopen. Ik drink veel water en vind het nogal wat om steeds die flesjes weg te gooien.