1 week overtijd, 2 negatieve testen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ienepien, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ienepien

ienepien Lid

16 aug 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Wij zijn al 14 maanden aan het proberen om zwanger te worden van ons 1ste kindje.
    Ik heb een onregelmatige cyclus die varieert tussen de 30-37 dagen.
    In de afgelopen 14 maanden heb ik 2x een cyclus van 37 dagen (dus mijn langste cyclus).
    Afgelopen week AB kuur gehad ivm met een blaasontsteking.
    Inmiddels zit ik op dag 44 en nog geen teken van menstruatie!
    Ik heb op dag 40 getest --> negatief.
    Vanochtend getest --> negatief.
    Snap er echt geen moer meer van!
    Heb gekeken of AB van invloed is op je cyclus en dat is dus niet het geval.
    Sinds 3 dagen wel last van zere tepels, een blauwe plek gevoel zeg maar.
    Heeft iemand ervaring met het overtijd zijn en steeds negatief testen?

Liefs Ienepien

2. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Ik heb precies hetzelfde, het enige verschil is dat dit onze eerste ronde is! Wellicht ben ik aan het ontpillen of moet mijn cyclus op gang komen!
    gister voor het laatst een test gedaan, negatief. We willen volgende week weer een test doen.. ik zit waarschijnlijk nu op 20 DPO.

Ik weet ook niet zo goed wat ik hiervan denken moet.
    ik bereid me maar voor op het ergste! dan is de teleurstelling het kleinst!

3. happylady

happylady Lid

27 sep 2011
    94
    0
    0
    Hoi Ienepien,

Wij zijn nu meer dan 1,5 jaar bezig en mijn cyclus is lang maar wel enigzins regelmatig (ongeveer 33 dagen). Ik heb wel een aantal keer in hetzelfde schuitje gezeten als jij. Op de 1 of andere manier wordt ik altijd later ongesteld als ik ziek ben geweest. Ben ik bijvoorbeeld 1 week niet helemaal lekker geweest? Dan kan ik ervan uitgaan dat ik een week later pas ongesteld wordt.
    Ik hoop natuurlijk dat je nog gewoon positief gaat testen!!

Groetjes!

4. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Hier hetzelfde.. zijn nu een jaar bezig en voor de eerste keer 3 dagen overtijd! 3 testen inmiddes gedaan, nog steeds negatief.. hoop dat het voor ons beide alsnog positief uitpakt!!

5. ienepien

ienepien Lid

16 aug 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik ook, ik zal voor je duimen

6. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, wat spannend. Ik ben zelf aan het ontpillen, maar zit nu op 36 dagen en nog geen tekenen van menstruatie. Test eveneens negatief... Ik ga ervan uit dat het nog geen zwangerschap is.

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Moordend, die onzekerheid...

Mijn ervaring daarmee is (uiteindelijk) een erg positieve ;).

Ik ben bij mijn dochter 10 dagen overtijd gegaan voordat 6e testje dat ik deed eindelijk een tuurstreepje liet zien, de dagen ervoor werd ik helemaal gek ;) (ik had wel kwaaltjes, dus wel gevoel zwanger te zijn). De test werd 12 dagen overtijd pas duidelijk, dat ik er echt in kon gaan geloven.

Achteraf bleek ik (bij de termijnecho), ondanks mijn regelmatige cyclus, opeens een (heel) laat ei te hebben gehad, zou dus mijn langste cyclus ooit zijn geweest. Zomaar opeens... Geen idee waarom.

Ik hoop dat het voor jullie allemaal net zo positief uitpakt!!

8. ienepien

ienepien Lid

16 aug 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vanochtend bij de HA geweest en een bloedprik formulier gekregen. Vandaag niet in de gelegenheid geweest om bloed te prikken dus dat zal ik morgen doen.
    Heb in principe niet echt kwaaltjes, alleen pijnlijke tepel (blauwe plek gevoel) en sinds een week geen afscheiding meer, terwijl ik vanaf mn 14e continue inlegkruisjes gebruik! Ik wacht het maar rustig af.

9. urmylove

urmylove Niet meer actief

Ik heb ook altijd nog negatieve testen... vandaag 1 dag overtijd, wel kwaaltjes! Zoals pijnlijke boobies sinds 2 dagen. Misselijk sinds 2 dagen. Opgezette onderbuik, en al 2 weken last van een vlinderachtig gevoel in mn onder buik.. Stemmingswisselingen. Veel honger.. Ow.. en sinds 2 a 3 dagen veel witte vloed. melkachtig.. het stinkt niet ofzo. gewoon verder goed... Het zat zelfs op de *** van mijn vriend na de seks :$ ....

Ik hoop zo erg dat ik donderdag positief test. Ik had de dokter ook al gebeld, als ik donderdag nog negatief test, mocht ik langskomen.. (mits ik niet ongi geworden was dan he!!)

lets pray!!

10. urmylove

urmylove Niet meer actief

Ohja.. nog iets geks. ik heb heel snel vet haar. echt belachelijk gewoon.. en zo vet dat het pijn doet aan me hoofd.. en nou deed ik al niet elke dag mijn haar wassen. altijd om de dag. Maar nu is het na het wassen de volgende dag al vet... Dat is echt raar!

Deel Deze Pagina