Nub te zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Yesera, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Hoi!

Ik heb een echo gehad met 11w4d. Weet dat het erg vroeg is, maar ben toch benieuwd of jullie wat zien en zo ja, wat jullie dan zien. Ik heb totaal geen idee waar ik op moet letten :). Bij het opmeten van ons kindje kwam de echoscopiste trouwens uit op 12w1d.

Ik heb helaas geen scanner, dus heb de 2 echoplaatjes gefotografeerd. Hopelijk is de kwaliteit goed genoeg.

Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor het kijken!

Groetjes!

2. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    ik zie een meisje maar dat is niet heel gek op dit termijn..
    de nub kan nog omhoog gaan staan.

** edit!! : op foto 1 lijk k toch een iets opstaande nub te zien:$.. ff de mening van anderen afwachten dus:)**

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Omdat het kindje gemeten is op 12+1 zeg ik een meisje!Volgens mij zie ik op foto 2 een nub met 2 tandig vorkje op het eind mooi recht met de ruggegraat lopen (zelfs ietsjes naar onderen buigend)

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    ik denk ook een meisje!

5. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dank voor jullie reacties! Ben heel benieuwd of ze kloppen.

@RoGiJuLi: ik snap wat je zegt op foto 2, maar ik zie datzelfde uitsteekseltje op foto 1 en dan lijkt het juist wat meer omhoog te steken (net zoals anz87 zegt), of zie ik dat verkeerd?

En ja, het kan ook gewoon te vroeg zijn voor een nub hoor. Want zij kwam wel uit op 12w1d, maar ik weet heel zeker dat de eisprong op 26 december was, en op diezelfde dag was de enige keer sex, waarmee het direct raak was. Dus daar vanuit gaande, was ik echt 11w4d........

Hihi, zal dus nog ff geduld moeten hebben :)$) tot we een geslachtsbepaling kunnen doen (waarschijnlijk 20 weken echo). Ik laat jullie weten wat er uiteindelijk uitgekomen is.

Groetjes!

6. sampie1986

sampie1986 Actief lid

13 okt 2008
    408
    18
    18
    utrecht
    haha das toevallig ik heb mn eisprong ook 26 dec gehad en bij mij was het ook die dag raak van 1 keer!:D

7. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Hej! Dat is grappig! Bij jou zien ze duidelijk een jongen he?! Volgens de Shettles theorie hebben jongetjes iets meer kans... wij gaan die theorie eens even testen samen, haha :D. Ik ben benieuwd of het bij mij te vroeg was en toch een jongetje is of dat het klopt en we een kleine meid krijgen. Spannend! Ben wel heeeeeeel nieuwsgierig. Nog 8 weken tot de 20 weken echo, hopelijk is alles dan goed en kunnen we ook even tussen de beentjes gluren ;).

Groetjes!

Deel Deze Pagina