Haha ik zie mezelf helemaal terug in jou verhaal Doet me goed om te lezen dat ik niet de enige ben en alles echt wel weer goed komt, ook die kilo's haha
Helemaal geen raar verhaal hoor! Klinkt bijna als mijn eerste zwangerschap. . Ik zat ook echtttttt niet lekker in mijn vel en heb probleem over probleem gehad. . Heb tot week 10 ziej in bed gelegen.. Toen vanaf week 13 bekkeninstabilireit... en toen als klapper op de vuurpijl. .... vanaf 26 weken pre eclampsie. . Ik was ook altijd slank en ben tijdens mijn eerste zwangerschap 40 kilo aangekomen! Het was een groot dramA en ooo voor mij leek de tijd stil te staan. . Met 30 weken qas ik het al echt zat. . Nu ik voor de tweede keer zwanger ben snap ik dat vrouwen zeggen dat de tijd vliegt. Ik ben nu zo druk met mijn studie en mijn dreumes van 16 maanden dat ik er deze keer veel minder mee bezig ben en op zit te wachten.. nu denk ik.. o dus zolang heb ik nog om mijn zoon onverdeelde aandacht te geven. . Schaam je nooit voor je gevoel. . Is allemaal heel normaal!