Ik moet gaan oppassen met wat ik zeg...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annetske, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Vanavond zou ik de vuilnis buiten zetten maar de deur zat op slot en kon de sleutels even niet vinden dus ik zei "shit"... Hoor ik inene een kinderstemmetje achter mij zeggen "Shit Mama" ;) Ik zei ook nog dat is idd Shit... Met als gevolg dat mijn zoon steeds Shit Shit Shit liep te roepen ;) Ik dacht van ohoh ik moet voortaan echt gaan oppassen met wat ik roep haha mijn kleine praatjesmaker neemt echt alles over nu en zegt alles na ;) Hopelijk is hij morgen het woordje Shit weer vergeten... we wachten af haha.

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Oe ja....oppassen geblazen:$.

3. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Nou idd erg herkenbaar, zit ook in deze fase en moet er heel erg aan wennen om niet meer alles eruit te gooien. Mijn zoontje heeft twee dagen k*t :) lopen roepen.
    Niet op ingegaan en nu is het ook weer voorbij.. gelukkig

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hihi, nou, ik kan je echt een schitterend verhaal vertellen: buurvrouw van een ex-vriendje van me had nogal een hekel aan een andere buurvrouw en had het blijkbaar ook in de aanwezigheid van haar dochtertje (2 jaar) vaak over "dat takkewijf". Lopen ze op een dag in de supermarkt, komt de betreffende buurvrouw de hoek van het gangpad om en roept dochterlief keihard door de winkel: Kijk mama, daar komt dat takkewijf aan!"
    Ik heb echt gebruld van het lachen toen ze het ons vertelde, zij lachte mee als een boer met kiespijn, want ja... kon wel door de grond van schaamte :D

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Tsja haha, kinderen zijn heeeel eerlijk.
    Mijn nichtje is 2 en was helemaal dol op dat liedje van Lilly Allen ( als ik het goed schrijf ) Fuck you heette dat liedje.
    Ze zong het de hele dag door: "ok you" hahaha.
    Echt komisch.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha ik ken het!

Zeg ook regelmatig 'Shit' en mijn dochter er dan vaak achteraan: 'Tit!'

:D

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een van de redenen dat wij liever een cd opzetten.... ;)

8. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Haha geweldig! :D Ik zou me echt rotschamen als mijn zoon dit zou doen ;) Maar zonder na te denken gooi je er heel veel foute woorden uit op een dag alleen komt er nu een"echo" van dit woord van je kind en nu word ik er bewust van hoe vaak ik wel niet Shit zeg ;)

9. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn vriend zei van de week K*t, hoorden wij ook een paar keer Ut, ut!. Hij was het gelukkig de volgende dag weer vergeten,haha!

10. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik moet vooral oppassen in de auto!! Met al die fijne mede automobilisten. Dus ja, dan zeg je nog wel eens iets! Probeer het mezelf af te leren!!!!

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hihi ik zeg niet zo vaak lelijke woorden dus dat probleem heb ik niet zo. Maar dochter roept de hele dag door kindje aaien, kindje daar?, kindje kijken? Ook fijn als je het nog geheim wilt houden.... tot nu toe heb ik er van kunnen maken dat ze oppaskindje bedoelt (is nml ook een baby). hihi maar hoelang nog? Wil het nog 1 week stil houden, daarna mag het de wereld in.

12. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahahaha, :D

Deel Deze Pagina