hallo allemaal de nieuwe meetingdatum is bekend 21 november om 12.00 uur Vul allemaal onderstaande in en voeg toe aan dit topic voor de locatie heb ik 3 opties toegevoegd anders wordt het weer een eindeloze discussie groep 1: Rotterdam bij iemand thuis groep 1: Rotterdam een park of iets openbaars groep 1: Rotterdam dierentuin groep 1: Dordrecht iemand thuis groep 1: dordrecht park of iets openbaars groep 1: Den-Haag of omgeving bij iemand thuis groep 2: omgeving Enschede bij iemand thuis groep 2: omgeving Enschede park / openbaar groep 2: in overleg anders naam ZP naam echt (evt) zwanger of aantal kinderen groep 1 of groep 2 voorkeur locatie bijzonderheden
begin ook maar gelijk naam ZP mamametzoon naam echt (evt) xandra zwanger of aantal kinderen 1 jongen van december 2008 groep 1 of groep 2 groep 1 voorkeur locatie rotterdam (mag bij mij thuis, mag openbaar etc) echter andere dingen kunnen ook bijzonderheden wel graag wat overdekts ivm kans op regen zo wie volgt??
meen je nou echt dat je wil dat we voor de derde keer het hele riedeltje plaatsen? wat was er mis met vorige topic en aan de forumbeheerder vragen of hij de naam van het topic kon veranderen?
het is nu een nieuwe datum, dus wellicht dat er nu mensen niet of juist wel meekunnen en is ook voor de duidelijkheid anders denken we dalijk dat er bepaalde mensen juist wel of niet kunnen en raken we in de war tenminste was mijn gedachte hoor... is gewoon bedoeld om een leuke dag te organiseren maar met wat meer ,mensen is dat soms wat lastig om gepland te krijgen. moet het wel duidelijk blijven he je bent er toch niet ineens boos over
nee hoor haha maar vond het wat omslachtig al drie topics en tientallen posts later en nog niks afgesproken
Naam ZP; Shaddixxx Echte naam; Samarinda Aantal kinderen; 1 Groep 1 of groep 2; 1 Voorkeur locatie; Dordrecht óf Rotterdam Bijzonderheden; Ehm, nee.
beste mensen... eerder zoveel aanmeldingen en nu naast mij en shaddixxx niemand die gaat komen 21 november?? hoe kan dat nou???? groet
ok het is nu dus 21 november.... helaas dus geen meeting aangezien niemand meer verder heeft gereageerd als mensen werkelijk nog wat willen ondernemen... Stel dan iets voor. misschien anders maar iets met het al bekende groepje meiden?? is toch zonde om dit alles voorbij te laten gaan?