Ongesteldheid na stoppen pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mariette2684, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

25 sep 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Hoi meiden,

ik ben beniewd wat jullie ervaringen zijn met je ongesteldheid nadat je met de pil gestopt bent. Ik ben geloof ik nog aan het ontpillen en het loopt niet helemaal lekker. Ben afgelopen week weer ongi geworden, maar durf niet helemaal zeker te zeggen of dit nu wel of geen ongi is. Ik heb 4 dagen bruin verlies gehad (had wel tampons nodig) met af en toe een druppeltje rood bloed.
    Toen ik ongesteld was en nog de pil slikte had ik ook best wel buikkrampen op de eerste twee dagen. Nu heb ik nergens last van. Dit vind ik vreemd aangezien ik verwacht had dat het nu juist heftiger zou zijn.
    Iemand die dit herkent of advies heeft?

Liefs,
    Mariëtte

2. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    ik heb ook juist nergens last meer van! en tot nu toe is men cyclus best ok... hopelijk blijft ie zo!
    men man zegt dat ik beter nooit geen pil meer neem omdat ik me nu echt wel veeeeeeel beter voel!

3. co1984

co1984 Actief lid

17 nov 2009
    150
    0
    16
    ik had de eerste keer keurig na 28 dagen maar het was echt een bloedbad ( sorry voor de bewoording) heeft ook wel goed 6 dagen geduurd. nu ben ik toendertijd ook aan de pil gegaan om het wat minder heftig te krijgen dus nu ik ben gestopt is het meteen weer drama. zit nu in ronde 2 dus ben benieuwd of het weer mooi 28 dagen zal zijn of helemaal niet meer natuurlijk ;.)

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik zit na 71 dagen nogsteeds te wachten op mijn ongesteldheid...

5. Lienemien

Lienemien Lid

13 dec 2009
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik ben 9 december gestopt met de pil, en was de 11e december ongesteld.. Bij mij is er geen negatief punt, alleen beetje meer buikpijn zonder de pil,
    Hopelijk hebben we geluk en lukt het al de eerste ronde!!!
    Groetjes!

6. Alita

Alita Niet meer actief

dit was mijn eerste ongi precies hetzelfde als die van jou en daarna een heftige ongie gehad en nu hoop ik dat ik zwanger ben en weer heerlijk geen ongi krijg de komende 2 jaar!!!..ga bv geven dan he hahaha

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik herken dit heel goed. De eerste maanden ging ik keurig qua tijd. Maar nu weet ik het niet meer. Werd na 17 dagen ongi dat duurde 4 dagen toen was het klaar na een week weer ongi. Maar het komt steeds na het klussen! Hebben meer meiden dit. Of wordt het nu tijd dat ik naar de gyn ga??

HELLUP

8. misa

misa Niet meer actief

Ik ken die 82 dagen van jou niet de eerste keer/ keren. Ik zit in de 7e maand en heb wel wat wisselend: tussen de 30 en 37 dagen. Ik ben altijd al 7 dagen ongi geweest, nu af en toe 6. Maar sinds de pilstop wel heeeeel weinig...! Wel lekker, maar vraag me daardoor wel elke maand af of dit wel echt is..!

Verder heb ik wel ietsje meer last van buikpijn en lage rugpijn tijdens de ongi.

En ik heb qua lichamelijk en vooral emotioneel erg veel last gehad van mijn hormonen de eerste 3/ 4 maanden...

Succes met ontpillen, afwachten en natuurlijk zwanger raken!!

Deel Deze Pagina