extreme rugpijn bij ovulatie. Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Impy, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Impy

Impy Lid

24 feb 2009
    31
    0
    0
    Sinds 5 maanden proberen mijn vriend en ik zwanger te worden. Ik heb een super regelmatige cyclus. Wordt altijd op precies dezelfde dag en tijdstijp ongesteld. Ik vermoedde dat mijn eisprong ook zo regelmatig was maar heb voor de zekerheid deze maand een ovulatietest gedaan. En ja hoor ook mijn eisprong is stipter dan stipt.

Ik heb het gevoel dat het deze maand echt raak is. Dat gevoel heb ik overigens al 5 maanden lang :D Maar dit keer heb ik op de dag van mijn eisprong zo onwijs extreme lage rugpijn gehad. Ik wist echt niet hoe ik zitten moest. Nog nooit eerder last van gehad. Zou dit ergens op wijzen? Of ben ik gewoon weer mijn hoop of vrees op elk pijntje aan het vestigen. Wie heeft hier ervaring mee?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Op de dag van de eisprong springt het eitje en moet nog bevrucht worden.

De innestelling moet dan nog plaatsvinden. Dit vindt meestal plaats 5 tot 10 dagen na de eisprong. Men zegt dat je pas na de innestelling eventuele zwangerschapsklachten kunt opmerken.

Het kan zijn dat je de ene maand gewoon meer last hebt van je eisprong dan de andere maand. Ik voel mijn ei de ene maand ook veel beter dan de andere maand. Soms lig ik krom van de pijn.

Ik denk dat jouw klacht over rugpijn gewoon met je eisprong te maken heeft. Je kunt helaas nog niet zeggen of je zwanger bent of niet.

Dat weet je pas op / na je NOD. Wachten daarop duurt lang; ik weet het. Zit nu zelf een dag voor mijn NOD en ik zit nu weer een beetje in de zenuwen.. Hoop zo dat het dit keer wel raak is.

Veel succes in elk geval. Hoop voor je dat je gauw zwanger bent!

3. Impy

Impy Lid

24 feb 2009
    31
    0
    0
    Haha thanx voor je reactie. Ja het is altijd weer onzeker he. Ik hoop voor je dat het raak is.

Deel Deze Pagina