Hallo meiden, Na 10 dagen overtijd te zijn geweest ben ik gister toch nog ongesteld geworden. Ik vond het zo erg, ik zat te huilen op het toilet. Ik had toch ergens een klein beetje hoop dat het goed zou zitten. Maar ja het is helaas niet anders.... We gaan nu weer vol goede moed verder met ronde 10. Ik zit alleen een beetje met het volgende: Toen ik net stopte met de pil werd ik elke keer netjes na 28 dagen ongesteld na ongeveer een half jaar is het iets langer geworden namelijk 30 dagen. Maar nu dat ik zolang over tijd ben geweest hoe kan ik dan precies berekenen wanneer mijn volgende vruchtbare periode is?????
he meis, wat balen dat je toch nog ongesteld bent geworden. ik zou alle cyclussen bij elkaar optellen dat delen door het aantal cyclussen en dat door 2 delen, dan kan je in je vruchtbare dagen zitten... of je moet de dag van je normale cyclus houden, misschien is het een idee om ovutesten te gaan gebruiken?!
@ Natasja; probeer anders ovulatietesten... Dan begin je gewoon met testen , ervan uitgaande dat je een cyclus van 28 dagen hebt.... Dus dan ergens vanaf dag 10 beginnen met testen... die van sensitest zijn goed en goedkoop, kun je online bestellen.. En verder... probeer gewoon lekker veel te klussen
he bah, geloof heel goed dat je ontzettend baalt. Ik ben vandaag ook ongesteld geworden en zelf wij gaan nog niet geheel voor het echie maar doen voor het zingen de kerk uit! En zelf ik baalde ontzettend.. Had zon tegenstrijdige gevoelens en zelf mijn man dacht dat ik zwanger was... Balen balen balen, meis op naar de volgende ronde!!!!!
Wat vervelend voor je meis... Ik zou gaan temperaturen als ik jou was. Dan kun je heel goed je ei spotten. (en dat geeft rust) Verder zou ik gewoon tussen dag 10 en dag 20 om de dag klussen dan mis je ook geen kans. Ikzelf ben geen fan van ovutesten omdat ik daar helemaal zenuwachtig van word. Soms ging ik wel 3 keer op een dag op zo'n stickje plassen omdat ik hier had gelezen dat je LH-piek heel kort kon zijn en dan wilde ik hem niet missen. pffff Succes!!
Bedankt meiden voor jullie reacties. Mijn vriend had al bedacht dat we aankomende maand gewoon de hele maand om de dag gaan klussen dan zitten we zeker goed zei hij! Misschien heeft hij wel gelijk....
@natasja, leuk vooruitzicht hahahah!!! geloof dat mijn man ook zeer blij is dat bij mij de ferquentie wat hoger ligt als normaal. Die man weet niet wat hem overkomt hahahah (grapje)