Hier zwanger geworden in een iets langere cyclus, 43 dagen. Eisprong dus rond dag 28. Ik had altijd een eisprong idd in de langere cyclussen. Ik ging op een gegeven moment temperaturen, dat gaf me meer rust dan ovu testen
Heel herkenbaar gefrustreerd zijn mag hoor, ik zit inmiddels al bijna een jaar na mijn miskraam (die na 9 maanden proberen kwam) Iedereen die toen zwanger was heeft nu al een baby. Onderzoeken wijzen niks uit dus moeten we zelf proberen tot 2 jaar na de miskraam En uitgerekend mijn zus is door een gescheurde condoom zwanger van een scharrel (voor de 2e keer trouwens) en ik kan echt niet beschrijven hoe klote dat voelt
Nog steeds hetzelfde. Dag 37 nu, maar nog geen menstruatie of positieve test te bekennen. Ik ga morgen nog een test doen en als die negatief is en ik ben dan nog niet ongesteld, bel ik de huisarts. Ik ben nu alleen nog maar aan het huilen van onzekerheid dus ik zit er echt volledig doorheen en hopelijk kunnen ze me bij de huisarts meer vertellen. Ik voel dat er van alles daar beneden gebeurt (krampjes, steekjes, steken in mijn lies), alleen heb ik er geen controle over en weet ik ook niet meer wat er daat beneden gebeurt: iets waar ik helemaal gek van word.
zeuren mag altijd daar zijn dit soort forums toch ook wel een beetje voor ronde 11 is al een aardig eindje hoor! even alles laten checken kan geen kwaad weet je wat mischien helpt pre-ceed dat is een glijmiddel die de zaadjes helpt met zwemmen en het helpt je om de zuurgraad van je vagina beter te maken. soms is de zuurgraad te hoog waardoor vrouwen moeilijker zwanger raken doordat de zwemmers dood gaan.baat het niet schaadt het niet je kan het met een spuitje inspuiten.
ik vrees dat de huisarts je vraagt af te wachten.als je op dag 25 je eisprong had ( ga ik even vauit vanwege je bloedverlies ) dan zou je over 2a3 dagen een positieve test kunnen hebben.
bestelde ik destijds weet niet meer waar. hier een linkje http://www.newpharma.nl/memidis-pharma-b-v/522640/prefert-vaginal-gel-glijmiddel-kinderwens-4x6ml-plus-applic.html?gclid=Cj0KEQjw-ezKBRCGwqyK0rHzmvkBEiQAu-_-LA4OC939N7tZKmLLaMTHSxhrbwZJjjKfhI5zn-SMdi0aAoLR8P8HAQ&s_kwcid=AL!470!3!178448388426!!!!56946693065!&ef_id=VbPNwgAAAQefLQ@C:20170704183935:s
Dag 38 nu. Ben naar de huisarts geweest en heb bloes af laten nemen. Morgen of overmorgen uitslag. Indien negatief en maandag nog niet ongestels, moet ik weer bellen.
@Cjms ; Dus toch negatief? Goed dat je naar de huisarts bent gegaan. Mag ik vragen waar je bloed op gecontroleerd wordt, buiten hcg om? Ik twijfel zo of ik ook moet gaan bellen. Hier vanochtend ook weer een negatieve test, geen menstruatie en dag 38
P.s laat je geen pillen voorschrijven om menstruatie op te wekken. Hebben ze bij mij ook 1x gedaan( meerdere keren naar 1x dus foute boel). En toen bleek achteraf dat ik een week daarvoor mijn eisprong heb gehad en was ik toen zwanger ( helaas door de pillen afgedreven. ) helaas konden ze dat op het moment van de pillen slikken nog niet zien . Ze testen wel.hcg maarja 7 dagen na bevruchting was dat natuurlijk 0.
Hoe weet je überhaupt dat je zwanger was dan? Deze post vind ik persoonlijk erg cru en niet goed onderbouwd. Ik heb wel door pillen mijn menstruatie op laten wekken en sindsdien regelmatige cyclussen. Zie onderschrift.
Sorry snel getypt tussendoor, Doormiddel van echo en bloedprikken.Ik kreeg rond cd 48 provera.Maar het werkte niet zoals gewoonlijk het duurde langer voordat ik ging bloeden. Dus naar gyn Achteraf bleek door bevruchting dat provera op zich liet wachten Maar helaas ... Ze hebben voor dat ik begon met provera wel hcg geprikt maar op dat moment was dus achteraf eisprong en bevruchting ook plaatsgevonden. Het heeft elkaar gekruist.sindsdien heb ik nooit meer provera geslikt.
Gyn zei steeds tijdens monitoren dat eitjes te klein waren en dus niks meer gingen doen. Achteraf is er schijnbaar op het moment van provera toch 1 dominant geworden en gesprongen.
Ik bedoel stel dat er nu niks uit hcg van topicopener komt wil niet zeggen dat ze niet bevrucht kan zijn 1 dader dagen. ( en stel dat dat wel is gebeurd net als mij destijds en je gaat de pillen slikken dan houd de zwangerschap niet)
Wat vervelend Cjms en ook heel spannend wat de uitslag gaat zijn! Snap dat je van je af wilt schrijven hoor. 11 rondes is al een hele tijd. Fijn dat je man en jij in ieder geval 'standaard' na gekeken kunnen worden. Dat scheelt wellicht toch iets in de onrust.