Hoi, Ik kreeg vorige week de brief dat we een lekker bedrag terug gaan krijgen. Je krijgt het geld op je rekening op of rond de datum van de dagtekening en dat is 18 september bij ons. Ik hoor van meer mensen dat ze het nog niet hebben gekregen. Wie nog meer met dagtekening de 18de en wel of niet ontvangen?
Net gebeld en ze hebben het de 16de al overgemaakt op het goede nummer. Het was daar ook al weg en normaal gezien zou ik het de 18de al moeten hebben. Het lijkt erop dat de banken massaal het bedrag vasthouden. Die vangen zo lekker rente zeg
Ik dus ook!! Heb in mei 2500 eurootjes gehad en nu verwacht ik zorgtoeslag 600 euro!!Vandaar mijn vraag!
voorlopige teruggaaf 2008 hebben wij ook al lang.. inmiddels ook de def.aanslag kindertoeslag en zorgtoeslag binnen. kunnen we meteen de voorlopige teruggaaf 2008 weer terugbrengen..whhahahaha.. rekenen is kennelijk heul erg moeilijk voor de belastingdienst.. Leuker kunnen ze het niet maken.. NOU MAAK HET DAN MAAR HELEMAAL NIET!!!!!... ik krijg dan liever niets.. hoef ik ook niets terug te dokken...grrrr
dat is balen meid ik laat het doen door iemand van de belasting dus zit altijd goed. jij dus alwel zorgtoeslag hmm linda we zullen nog wel even moeten wachten had het vorig jaar pas in november jaar ervoor in september
Ooh maar wij wonen in Belgie en werken in Nederland. Het is bij ons meestal later maar ik weet dat er meer mensen op zitten te wachten (he Dwaasje) Maar hebben jullie dan al de brieven gekregen over bijv. Zorgtoeslag met als datum de 18de en ook nog niks terug ontvangen?
nee heb nog geen brief van zorgtoeslag dat zal 1 deze maanden komen. Ik ga er toch wel vanuit dat jou geld morgen er op moet staan anders de bank ff bellen
Het is toch belachelijk dat banken het zo lang vasthouden? Ik bedoel, met het weekend erbij dus nu 6 dagen. Die vangen flink rente want er zijn heel wat meer mensen met datum 18 september die het nog niet hebben
van de 18e tot vandaag is 4 dagen waarschijnlijk is het gisteren pas overgemaakt dus morgen heb je het wel hoor lijk me anders heel sterk
Nee, zoals in mijn eerste post, ik heb gebeld en het is vanaf de belastingdienst 16 september overgemaakt. Als ik het donderdag niet heb moet ik terugbellen
ik vraag me af of de belasting wel de waarheid spreekt. wie niet waagt wie niet wint he. als hun het daadwerkelijk over hebben gemaakt zou het echt alwel op je rekening moeten staan
Nee, dat heeft niet veel zin. Ik betwijfel of de belastingdienst het de 16e wel heeft overgemaakt en niet klaar heeft gezet voor overmaken. Dit zijn 2 verschillende dingen die nogal eens door medewerkers van de belastingdienst maar ook verzekeraars en andere bedrijven door elkaar gehaald worden. De betalingen worden collectief verwerkt via een batch die de belastingdienst aanbied bij hun bank. Dit kan dagen later zijn dan in hun systeem staat als datum bij de betaling.