En,dat zegt natuurlijk niks,haha! Had er al van te voren rekening mee gehouden om overtijd te lopen maar toch wordt het nu wel heel spannend Dinsdag wilde vk strippen en met 41 weken word ik overgedragen. Nog meer mensen in hetzelfde schuitje?
Ik was gisteren uitgerekend maar tot op heden is er nog niets... Ik krijg morgen een CTG en een echo in het ziekenhuis omdat mijn kindje groot geschat wordt en strippen tot nu toe nog niet gelukt is (alles zat maandag nog volledig dicht!) dus ik ben benieuwd morgen...
Gister uitgerekend! maar alles zit nog dicht!!! volgende week dinsdag weer afspraak met verloskundige....we wachten af....
Was op 6 oktober al uitgerekend... Gisteren gestript, geen succes. Morgen wordt ik weer gestript, aangenomen dat er vanavond niets meer gebeurd... Volgende week donderdag is mijn uiterste bevaldag en anders gaan ze me inleiden. Ik hoop dat het niet nodig is!!! Liefs,
Meerdere dus! Had het wel een beetje verwacht eerlijk gezegd. Maar toch hoop ik nu wel dat het snel gaat gebeuren, pff. Ga er ook steeds meer aan denken etc. Dames succes!