Laatste Loodjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door megamuts, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Nou ze zeggen de laatste loodjes zijn het zwaarst, maar volgens mij is dat bij mij anders om.. Ik zat er echt door heen door mijn BI het niet slapen maagzuur noem maar op.. Maar nu mijn laatste weken in zijn gegaan voel ik me een stuk vrolijker en kan wat meer hebben. Heb nu zo iets van ik kan het wel weer aan. Gek is dat he. Maar goed dit gevoel kan na een paar dagen wel weer omslaan tja de hormonen dat is toch wat :D...
    Weten jullie wat jullie krijgen? Wij niet en heb totaal geen voorgevoel of idee wat het zou kunnen zijn gek is dat he. Ik denk dat het ook komt omdat we bij onze 1e dachten dat het een meisje zou zijn en het werd een jongen. We waren er niet minder blij om hoor nee joh super blij waren we... Het zou leuk zijn als we een meid krijgen maar een jongen is oh zo welkom... Nog ff en dan hebben we 2 kindjes :D

Zo dit wilde ik even kwijt.. Thanks voor een lezend oog ;)

Iedereen succes met de laatste loodjes

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai hai!!

hier iemand die niet zwanger is, maar het wel graag zou zijn,...en druk bezig is ;)
    Wat leuk om te lezen hoe jij het ervaart....
    fijn dat je het gevoel hebt het weer aan te kunnen,...!
    Ik wens je veel succes...en geniet lekker van de kleine straks!!

Groetjes Berretje

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ! er is dus nog hoop dat ik het zwanger zijn leuk ga vinden? :):):)
    Hier ook niet meer kunnen slapen door de BI.. en het maagzuur lijkt ook vervelender dan ooit!
    dus ik ga op naar de 36 weken hihihi :)

4. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Dank je berretje..

En eh elegance hoop dat je toch nog ff kunt genieten want ik denk ondanks alle klachten dat je het straks toch wel gaat missen..
    Nog even en dan mag je ook lekker je wondertje vast houden het mooiste wat er is!!!

5. daantje13

daantje13 Lid

4 jul 2008
    29
    0
    0
    Ik heb ook BI en heb ook de laatste weken minder last gehad. Ik had het idee dat ik weer meer kon en ben daardoor vrolijker en actiever geweest. Ik had het idee dat het indalen van de beeb zorgde voor meer stabiliteit in mijn bekken. Maar sinds een ruime week ben ik er echt klaar mee. Toch wel weer veel pijn nu en ben het gewaggel zat. Volgens mij licht de baby nu echt heel laag en zorgt dat voor de pijn. Veel voorweeen en krampen, weer slecht slapen enz. We zijn er klaar voor, dus beeb kom maar op. :D

Vorige zwangerschap trouwens veel minder klachten gehad en geen BI. Toen vond ik het echt niet erg om zwanger te zijn. Ik werd wel nieuwsgierig naar het kindje toen, maar dat is logisch. Ik ben toen bevallen met 39 weken. Dat zou morgen zijn, maar ik ben bang dat het nu langer gaat duren, zucht. :(

6. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Hier wordt het ook pittiger, ondanks een bescheiden buikje. s avonds veel last van kortademigheid, maagzuur en onwijs veel plassen.
    ook heb ik behoorlijk last van het indalen, s avonds doet het gaan staan en omdraaien in bed best pijn. Of zou dit BI kunnen zijn??
    Overdag veel minder pijn, het is wel aanwezig maar meer op een vervelende manier.

Veel succes allemaal met de laatste loodjes!!!!!

7. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Herkenbaar :D

zwangerschap tot 30 wkn had ik geen puf of energie maar nu merk ik dat ik veel meer kan hebben dan voorheen! Huishouden en was vouwen is nu me favo (nesteldrang:D)

Maar slapen gaat wel redelijk alleen in slaap komen in het begin is een ramp.. kan me draai niet vinden of idd... Maagzuur :(
    Maar ook ik kan niet meer wachten tot ze eruit is!

ben zooo benieuwd hoe ze ruikt/eruit ziet...

Deel Deze Pagina