hallo allemaal, ik ben net nieuw hier dus wil me graag even voorstellen. ik ben renate en ben 28 jaar. mijn man en ikzijn vanaf vorige september bezig met isci,de eerste poging is niet gelukt na terugplaatsing van 2 emmy's is op de 14e dag na terugplaatsing misgegaan,de 2e poging is gestaakt vanwege een overstimulatie aan me linkereierstok en toen hebben mijn man en ik gezegd even een half jaar te rusten want het is een heel ingrijpende gebeurtenis,zowel lichamelijk als geestelijk ik kon het even niet meer aan,overspannen geweest,dus zo gezegd zo gedaan. Afgelopen juni liep ik 3 dagen overtijd dus ja ik denk doe een testje maar die kan tochniet aanslaan,nou en eerlijk waar het was gewoon positief dus een spontane zwangerschap,ddat was 8 juni jl en toen voor een termijnecho de 15e juni en er was al niks meer te zien,savonds begon ik hevig te bloeden en heb 3 dagen grote stolsels verloren en dus een miskraam. nu is het zo dat ik wachte op mijn menstruatie deze maand en die kwam maar niet,ik was een week overtijd dus wat denk je dan maar weer een testje doen maar negatief,4 dagen later maar weer getest en nog negatief,ik heb maar 1 dag beetje bloedvelies gehad,en toen een beetje bruinverlies,maar nu vallen mij dingen op. Ik heb eentijdje mijn temperatuur opgemeten ivm de hoop op een normale zwangerschap al is de kans klein,vlak voor mijn 1 dag bloedverlies had ik een temp van 37.1 en nog hoger,de dag van mijn bloedverlies had ik em weer zoals ik mijn temp altijd heb 36.5 36.6 nu is het zo dat ik vanmorgen weer heb getempt en nu heb ik een temp van 37.4,ik heb ook erg veel witvloed,blauwe aders op me borsten te zien die iknormaal nooit zie,misselijk met vlagen,duizelig,moe,ja allemaal tekenen van een zwangerschap maar.....kan ik nu wel zwanger zijn ondanks ik die ene dag beetje bloedverlies heb gehad en bruine afscheiding????? liefs renate
hoi renate! welkom in ons midden!! wat een verhaal zeg! wat ontzettend jammer dat je spontane zwangerschap niet lang heeft mogen duren! waarom test je nu niet nog eens? misschien is die bloeding wel een innestelling geweest, en daarna produceert je lichaam pas HCG... misschien is de test wel negatief, maar dan ben je wel uit je onzekerheid...en heb je dus waarschijnlijk gewoon een griepje! heeeeel veel sterkte meid! ik hoop op een goede ontknoping van dit verhaal! liefs elfje
hoi renate, zou indd ook even testen, heb je iig wat meer zekerheid, hoop voor jullie dat t nog een keertje op de natuurlijke manier lukt en dan tot aan t eind!!!! en t kan indd wel een innesteling zijn geweest volgens mij is dit altijd maar 1 of 2 dagen............spannend joh!!! heel veel succes liefs radna
elje en radna, allebei bedankt voor jullie berichtjes,dat doet me zeker goed. Ik wacht tot ik kan plassen en danga ik zometeen een testje doen maar ben erg zenuwachtig,maar ga wel met de gedachte de test doen dat het niks is,alleen achter in me hoofd heb ik zoiets van ja het kan natuurlijk ook weer wel zo zijn maar goed ik ga maar van het negatieve uit dan kan het alleen maar erg mee gaan vallen toch? ja heb nu al zo vaak testjes gedaan en op een gegeven moment word je daar wel erg nuchter in hoor,maar toch!!!! ben vanmorgen bij de dokter geweest omdat ik al een tijdje na onze 2e isci poging een dikke knobbel in me borst had,nu is het een huidprobleem zegt hij en moet ik niet meer gaan knijpen erin maar wachten dat ie groter word en dan word er een drain in gezet nou kan er ook nog wel bij he dus hoop dat ik als ik zometeen naar de wc ga dat we goed nieuws krijgen,en mijn man is ook thuis hij heeft lekker vakantie dus komt dan goed uit dat hij er bij is!!!! ik ga jullie het zometeen nog wel laten weten wat de UITSLAG is liefs renate
dank je wel pientje, Ik wil jou ook heel veel succes wensen en hopen dat we allemaal straks een keer kunnen zeggen WE ZIJN ZWANGER!!!!!dat zou het aller mooiste zijn toch?? daar is waar we het allemaal voor doen al de dingen mee te moeten maken die we allemaal meemaken,zowel geestelijk als lichamelijk. ik laat zeker zometeen wat van me horen of het nou negatief is of positief maar zit te wachten tot ik kan plassen,normaal kan ik goed en vaak plassen en nu omdat ik de test graag wil doen kan ik niet plassen haahha dus moet nog even geduld hebben maar ik laat van me horen vandaag ok?? groetjes en liefs renate
Hoi Renate, Welkom hier, helaas. Wat spannend zeg! Wij zijn tussendoor nog nooit zwanger of zelfs maar overtijd geweest. Lijkt me wel heel gek. Neem je pauze, loop je nog steeds te denken of zwanger zou zijn. Wat is eigenlijk de rede van ICSI? Je zou zeggen dat ze in jou geval (spontaan zwanger kunnen worden) voor IVF zouden kiezen. Gewoon nieuwsgierigheid hoor! Heel veel succes met testen. Liefs Elmo
hallo elmo, allereerst bedankt voor je berichtje. onze reden van isci is dat mijn man te weinig en niet levendig genoeg zaadjes heeft waardoor wij alleen in aanmerking kwamen voor isci. het is ook een hele rare gewaarwording als je een hele kleine kans heb om op de natuurlijke manier zwanger te raken dat je dat dan ook ineens overkomt,ik had echt zoiets dat gaat niet lukken en toen ik vorige maand de test deed en zag dat het echt zo was met 2 streepjes stond ik helemaal te trillen en te huilen want je hoopt er wel op maar eingelijk reken je er niet meer op. Maar ons is wel gezegd dat er wel een kansje is alleen is die heel erg klein,nou wij hebben het dus gezien als je het even van je af zet dat het dus ook gewoon aan kan slaan,want al hoe klein deze kans ook is het is wel een kans!!!!! En ja nu was ik weer een weekje overtijd en maar 1 dag menstruatie gehad waarvan savonds bruinverlies,en nu heb ik bepaalde symptonen waarvan ik denk zou het weer zo kunnen zijn??? en dat is de reden dat ik zometeen dus nog even ga testen voor alle zekerheid en voor mezelf zodat ik dan een antwoord krijg op de onzekerheid die ik nu een beetje erover heb. liefs renate
nou ik heb net de test gedaan en.....HELAAS!!!! het geeft geen 2e streepje dus niet zwanger neem ik dan maar aan. Ondanks ik de gedachte had dat ik wel zwanger was en bepaalde symptonen wel heb mocht het helaas niet zo zijn,maar goed volgende maand gaan we weer starten met onze 3e poging isci en dan maar hopen dat dat aan gaat slaan. heel veel liefs renate
Hoi Renate, Wat balen zeg, negatieve test! Heel veel sterkte, zal toch een behoorlijke teleurstelling zijn! Onze uitslagen zijn precies als die van jullie. Wij hebben ook te weinig en slechte zwemmers en ook tegen ons zeiden ze dat het niet onmogelijk was. De hoop is inmiddels echt wel weg hoor, dat het spontaan zal lukken. Toch heb ik het nou al vaker gehoord. Wij rekenen gewoon op de 4e behandeling. Welk ziekenhuis ben je onder behandeling? Hoe gaat je mannnetje ermee om? Liefs Elmo
ohhhhhhhh wat jammer, had zo mooi geweest he, lekker zonder ziekenhuis gedoe. heel veel succes voor de volgende ronde iig. liefs radna