Las net de topic over ergenissen vh kruidvat Ik dacht; laat ik dan een positief winkel topic openen Wat zijn jouw favo winkels? (webwinkels mag ook!). Waarom kom je er zo graag en wat koop je er zoal? Ik zal het spits even afbijten; ondanks de ergenis toch de kruidvat fijne aanbiedingen en goede eigen merkproducten. Daarnaast kom ik graag bij de action(lekker goedkoooooop!). Ook Xenos vind ik ook een leuke winkel. Oja, en dierenwinkels, daar moet ik altijd even naarbinnen, al is het maar om te kijken Voor de rest: blokker, hema, ikea, en v&d(al ben ik daar al jaren niet meer geweest). Ook boekwinkels trekken mijn aandacht, heerlijk rondneuzen!
Webwinkels: - Wehkamp - Bol.com - Kijkshop.nl Gewone winkels: - Ikea - Kruidvat - Xenos - V&D - Blokker - Marskramer - Prenatal - Op = op - Action - Hema
kruidvat, hema, V&D, wibra, xenos, steps, mooie kwaliteits speelgoedwinkel, wolwinkels, stoffenwinkels, servieswinkels, sting en action.
Action, Zeeman, C&A, vero moda, h&m, v&d, kruidvat, free record shop, mediamarkt, albert heijn, hema. Webwinkels ook c&a, wehkamp, zooplus
Albert Heijn, Etos, Mooi, V&D, H&M, Esprit, Hema, Boek en Buro, plaatselijk baby/tassenwinkeltje, IKEA, Woondock en de Makro(Heerlijk, op een slecht weer dag in het weekend of tijdens een ondraaglijke warme zomerdag)
Bijenkorf Kleertjes.com Le Petit Bateau Albert Heijn H&M Zara V&D HEMA Etos Eigenlijk is dus de vraag welke ketens zijn favoriet... want als ik hier mijn favo winkels ga neer zetten, kent waarschijnlijk niemand ze