ik moet nog even bijkomen van de schrik ....... eindelijk is ons wondertje onderweg ..........na 17 rondes en 5 rondes clomid ....is het eindelijk raak ! ik ben nog helemaal in shock ...het ene moment helemaal happy en het andere moment helemaal emo !
Nogmaals gefeliciteerd! Wat een enorm goed nieuws. Hier gaat alles prima. Nauwelijks klachten dus een enorm verschil met de vorige keer.
Hier ook nog een dikke vette felicitatie meid! Tis jullie enorm gegund na zo'n lange weg! Ga er heerlijk samen van genieten en dat besef komt heus nog wel!
Wauw Meis. Van harte gefeliciteerd. Eindelijk is het raak voor jullie. Geniet ervan en op naar de eerste mooie echo. Liefs, Elvira
Hier ook nog maar even een felicitatie! Kan me voorstellen dat je helemaal ondersteboven bent! Geniet er maar van!
Idioot he, als je dan "ineens" zwanger bent.... Ga er als de donders van genieten! Op naar je eerste echo! Van harte gefeliciteerd meid! Elmo
Hey Sybje. Ik had al een berichtje op je eigen topicje gezet maar doe het hier nog een keer. GEFELICITEERDDDDDDDD met je zwangerschap. Ga heerlijk genieten van het zwanger zijn meid. Liefs wolly