ik zit je hier al heel de dag te zoeken. een dikke proficiat en nu lekker genieten he , ook van je vakantie
bedankt voor jullie ontzettende lieve reacties meiden ! dat doet me goed !......geloof het nog niet helemaal maar de symptoontjes zeggen nu even genoeg ! morgen maar een de fert arts bellen !
Hey Sybje, ook hier "GEFELICITEERD"! Echt helemaal super! Geef jezelf en je mannetje echt de tijd om deze ommekeer van gevoelens een goed plekje te geven! Liefss en geniet ervan! Taliaa
Heyyy sybje wat super super super goed nieuws. En nu volop genieten meid het is je echt heeeel erg gegund.
Hey Syb, Ik had je al gefeliciteerd maar ik doe het hier nog een keer: GEFELICITEERD! Ik hoop dat ik je snel ga volgen! Geniet straks van je vakantie! Liefs, Wup
Sybje, van harte gefeliciteerd ! Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben en we zijn op 1 dag na even ver. Spannend allemaal he ? Oh ik heb trouwens meteen je mooie banner nageaapt
Wat goed zeg! Van harte proficiat en nu goed gaan genieten van je zwangerschap! Je hebt er lang genoeg na toe geleefd!