Haihai, Wij hebben de uitslag van de combinatietest en die was 1:21000. Volgens mij is dit heel goed! Wie hebben er nog meer een combinatietest gedaan en wat was de uitslag? Beetje nieuwsgierig....
Onze uitslag was 1:9985 Ik ben 31 jaar, mijn vriend is 30 jaar. Ik was erg blij met onze uitslag, maar die van jullie is helemal toppie!! Groeten, Sappie25 PS; heb trouwens a.s. maandag mijn 20 weken echo.......en dus zenuwen!!!!
Nou ik heb een brief gekregen met daarin weer spullen om bloed te prikken.. ze hadden niet genoeg 'informatie' oid.. Dus moet nu opnieuw.. grr
HOi, mijn uitslag was ook erg goed aantal heeft ze niet gezegd maar hoefde me geen zorgen te maken. Bel ik net voor de uitslag van het bloed kan ze het niet vinden terwijl dat al 3 weken geleden is ... Ze ging er achter aan en belt me straks terug.
O, joh... dan heb je eigenlijk geen combinatietest nodig toch? Bij mij was de uitslag bij de eerste 1:>5000 en ik was toen 36....
Als ik niet ziek was geweest had ik het niet gedaan...maar ik heb MS en ik weet niet of ik voor een kind met syndroom van Down had kunnen blijven zorgen,die hebben de rest van hun leven verzorging nodig. Daarom hebben wij de test gedaan.
jeetje, wat zal jouw zwangerschap een spannende tijd moeten zijn geweest... Is het voor iedereen natuurlijk maar voor jou in het bijzonder!
Hier was de uitslag 1:19897, zijn beide 24.. 20 weken echo was ook alles helemaal in orde, en da's toch ook wel een geruststelling hoor!
Hoi, Mijn uitslag was toch niet zo goed de nekplooimeting wel was 2,5 maar bloed was niet goed. Heb een kansberekening van 1 op 158 ga verder voor een vlokkentest of vruchtwater punctie.
Zo dat is heftig, zeker als ze eerst tegen je zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken. Ik hoop dat uit de vlokkentest/vruchtwaterpunctie geen bijzonderheden komt. Sterkte voor de komende onzekere tijd.
Hier 1:4600, ik ben 36 en mijn vriend 41, 20 weken echo was super, voor degene die nog gaan: veel plezier!
Hoi, Ja was zeker even goed schrikken de vlokkentest die doe ik zowiezo niet vind ik teveel risico volgende week woensdag een gesprek met de gyn en dan zien we wel weer verder maar zoals ik er nu over denk na goed in lezen en info opgevraagd te hebben doe ik de vruchtwaterpunctie ook niet. Maar eerst eens zien wat de gyn me verteld.