Bekkeninstabiliteit, en meer klachten..

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door JuullesD, 31 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal, ik heb denk ik wat advies nodig maar eerst kort even mijn verhaal.
    Augustus 2014 lieten mijn vriend en ik de pil staan. In oktober bleek ik zwanger, eerst dachten we dat dit een mk was maar bleek uiteindelijk een bbz waarvoor ik geopereerd ben en mijn toen al gesprongen eileider weggehaald is. (Liep ik al 1 maand mee)
    In mei het jaar daarna raakte ik weer zwanger. Werd weer een mk.
    In september daarna werd ik weer zwanger, drie dagen voor mijn verjaardag werd ook dat weer een zwangerschap. In oktober raakte ik weer zwanger en dit ging goed. Met 6 weken had ik al last van mijn stuitje en met 16 weken ging ik al andere taken uitvoeren in de ochtend omdat ik ondertussen fikse bi Had. (Ik werk als verpleegkundige op een somatische afdeling)
    Na al mijn ziek meldingen voor de mk en bbz durfde ik niet goed meer aan te geven hoe en wat. Op mijn werk ging ik door en thuis lag ik voor dood met veel pijn. Rond een week of 25 werkte ik helemaal niet meer in de zorg en deed enkel administratie. Al vlak erna werd de pijn ondraaglijk en ging ik maar halve dagen werken. Dit heb ik met veel moeite volgehouden tot een week of 32 en toen was de koek op. Hele nachten was ik wakker, huilend van de pijn en niet kunnen slapen. Kilometers hebben ik door het huis geschuifeld omdat ik niet meer kon zitten en liggen. Rot periode!
    Met 40 weken is mijn zoontje kerngezond geboren, en leken de klachten even geweken! Maar helaas na een paar dagen kwamen de bi klachten in volle vaart terug, en ook al kan ik nu meer dan tijdens mijn zwangerschap ik heb er nog erg veel last van. Mijn heupen doen nog dusdanig pijn dat ik enkel op mijn rug kan slapen. Ook bukken lang staan en zitten is ellende...