duizelig en benauwd

Discussie in 'Gezondheid' gestart door chiquita1, 4 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nu sinbds vanmorgen dat ik heel erg duizelig ben en zwarte vlekjes zie... als ik maar een stukje loop of de trap oploop ben ik helemaal buiten adem en krijg ik het hartstikke benauwd.. ook wordt de duidelig heid erger tot bijna op een punt dat ik flauw val. alles draait dan..

nou heb ik dit niet bij mijn andere 2 zwangerschappen gehad. maar toch elke zwangerschap is anders.. maar herkent iemand dit?? of weet iemand of dit normaal is?

alvast bedankt

2. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

11 dec 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    zeer herkenbaar

heb ook rond de 35 weken duizeligheids klachten gehad zelfs daardoor bijna van de trap gevallen.
    Als je ook veel dorst hebt is het handig om even aan je verloskundige te vragen om een bloedonderzoek om te kijken of je bloedsuiker waardes wel goed zijn.
    Bij mij waren ze toen gewoon goed en was de duizeligheid en kortademigheid (en mega dorst) na een week of 2 weer weg.

het kan dus zijn dat je zwangerschaps diabetes hebt maar waarschijnlijk is er niks aan de hand. gewoon even je VK bellen.

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Lijkt me ook even je bloeddruk laten meten. Ik had steeds na het opstaan een flinke daling in bloeddruk en had dan ook bijna flauwvalgevoel en duizeligheid.

4. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Bij mij kwamen deze klachten doordat je onbewust gaat hyperventileren, omdat je longen in de verdrukking komen. Erg vervelend.

5. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Ik herken dit ook. Ik ben ook snel buiten adem (lijkt wel een oud vrouwtje) en ook geregeld moeite met ademen. Maar mn bloeddruk en suikerwaardes schijnen goed te zijn.
    maar het is wel eng of niet?! tenminste, zo ervaar ik het soms...

6. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik heb het ook.Zeker als ik auto heb gereden ofzo. Lijkt wel of ik dan verkeerd adem en dan heb ik het ect benauwd. Heb ook allemaal vlekken voor mijn ogen. Lastig omdat ik sons niet meer goed kan lezen. Mijn bloeddruk is laag. Ik zei ook blauwe stippen komt ook door de bloeddruk maar ze doen er niets aan. Ik merk wel dat wanneer i het druk heb het erger wordt.

groetjes

Deel Deze Pagina