Welke merk hebben jullie van een moederfiets en hebben jullie er misschien een foto van. Ben op dit moment op zoek naar een fiets, vandaar!
Hoi ik heb een Montego. Ik weet alleen niet hoe ik hier een plaatje in kan plakken. Maar hij was niet duur, vergeleken met de rest dan. Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen. Bij elkaar kostte hij 300 euro. En dan bedoel ik met kinderzitje en windscherm. Het voordeel van deze fiets (zegt mijn man dan ) is dat deze moederfiets niet zo'n kleine wielen heeft, schijnbaar hebben de meeste moederfietsen dit. Mijn fiets heeft 28 inch (geloof ik). Volgens mij heeft mijn man hem in Eindhoven ergens gekocht. [/url]
ik vind de sparta amazone trendy heb ik zelf dan de beste fiets die is er is.. heb hem nieuw gekocht voor een leuke prijs. was afgeprijsd.. hij fietts heerlijk en voel me er echt een koningin op.. dit is de fiets... hier iis hij nog vrij kaal maar heb er nog 2 tassen voorgekocht zit er met een kliksysteem kan je hem op en af klikken.. en byggydrager ook gekocht en een mandje voor voorop, dus wij kunnen straks lekker in de zomer overal heen
Ik heb mijn foto bij mijn afbeeldingen op mijn computer staan. Dus geen link! Nou ja ..... als je zoekt op google vind je hem misschien ook wel [/url]
mama26 Bedoel je soms deze of hebben ze nog andere van montegeo? http://www.montegofietsen.nl/collectie/2008/liberty.html
Hier ook de sparta amazone. Echt een ideale fiets, rijdt echt zalig, is lekker stabiel. Ben er heeeel blij mee.
Deze bedoel ik inderdaad! Die heb ik! Ik heb pas een klein stukje gefietst, want mijn dochter kan nog niet zitten, maar ik vind hem erg lekker fietsen.
Nu staat er eentje bij de praxis een moederfiets type reflection cream van 299 en do en vrij as krijg je nog 10 % extra als je je armiles pas alleen maar laat zien, dus 270 euro! Iemand bekend met deze fiets?
Ik heb de Batavus Mambo Deluxe, en ben errug tevreden! Fietst als een zonnetje! Heb geen foto, maar je kan hem vast vinden op google.
Ik heb hem hoor! Ik heb hem even in mijn album gezet, moet je daar maar even kijken. Want volgens mij staat mijn kleur er niet bij. De kleur die ik heb is van de vorige collectie. Er was er nog 1 van, en voor de rest alleen maar rode. Maar die vond mijn man niet zo mooi.
er staat er nu ook eentje in de folder van profile. De Avancer Malibu voor 449. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe fiets, weet iemand of deze wat is? Ik ken het merk niet namelijk!
wij hebben vorige week een mama fiets gekocht van het merk kaptein hij is zilver met donker blauw, rijd heerlijk! en Seff vind het super leuk op de fiets!