Hallo allemaal, Ik ben Diana, 33 jaar en zwanger van de 2e. Ik heb een zoontje van oktober 2004 en heet Rowin. Ik ben getrouwd met Marco. Ik ben van beroep leerkracht. Momenteel ben ik zwanger van de 2e en uitgerekend op 11 oktober, dit is 1 dag voor de verjaardag van mijn zoontje dus dat wordt spannend. Hoop veel te lezen op deze site. groeten Diana
Welkom hier en nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik was bij de tweede ook op 1 dag verschil van de verjaardag van mijn dochter uitgerekend, maar dan 1 dag erna! Mijn dochter is 15 december geboren en ik was op 16 december uitgerekend van mijn tweede! Er zit nu uiteindelijk 10 dagen tussen! Veel plezier hier!
Welkom! Spannend, straks heb je twee kids jarig op dezelfde dag Mooie naam heeft je zoon overigens, die staat bovenaan mijn lijstje voor een eventuele volgende ! Welkom !
Hai Diaan, wat leuk jou hier tegen te komen Jammer dat je niet bij de Augustus mama's zit Enne wel foto's enzo plaatsen in je album he. De angelsound al geprobeerd? O, en ik weet het, vanmorgen kwam ik er tijdens het ontbijt opeens op: Colostrum Groetjes Raccon (il)