Hoi dames, vanaf vandaag weet ik zeker dat ik zwanger ben! Zondag al een hele wazige test, maar vanochtend een mooie plus op de test van clear blue! Ik ben zo blij, nu maar hopen dat het deze keer wel blijft zitten... Joehoeeeeeeeeeeeeeee IK BEN ZWANGER
nog een keertje gefeliciteerd meid. ik ben positief jarloers op je.... hoop je snel te mogen volgen x esther
Van harte gefeliciteerd Marloes! Ik ben erg blij voor je. Ik duim dat het deze keer helemaal goed gaat. Op dit nieuws heb ik dagen hier gewacht Jammer dat we niet samen zwanger zijn .... Maar geniet ervan! Liefs Mirre
Geweldig Marloes! Gefeliciteerd meis! Geniet er lekker van en een fijne zwangerschap toegewenst! liefs pjetje
Marloes, van harte meis. Wat heerlijk dat je dan vanmorgen eindelijk uitsluitsel kreeg en dan ook nog dit goede nieuws. Ga er lekker van genieten en ik ga duimen dat het blijft zitten. Zie je bij de juli mama's Kus Monique
Wauw, super Marloes! Eindelijk joh, wat heb jij een geduld meoten hebben maar je gaat nu lekker naar de julimamas... Van Harte Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd meid. Het kon ook bijna niet anders.... Geniet er maar lekker van! Liefs Elma