Hallo allemaal, ik had al zo'n voorgevoel maar wilde mezelf niet gek maken, dus heb wel 1000 keer tegen mezelf gezegd:'reken er niet te hard op'... Na mijn miskraam kon ik het niet-zwanger zijn nauwelijks verdragen en ik wilde het liefst zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Afgelopen donderdag zat ik bij de gynaecoloog voor de nacontrole en ik zei tegen hem: "als het goed is krijg ik deze dagen mijn (2e) menstruatie, OF ik ben zwanger... " En hij zei: nou, ik zou er niet te hard op rekenen... Hij betwijfelde zelfs mijn eerste menstruatie! (en die had ik toch echt wel gehad!) vanochtend een streepjestest gedaan... en heel vaag een lijntje. Vanavond een digitale clear blue en ja hoor, ik ben echt zwanger! Joehoeeee, wat heerlijk! Ben zo blij! En wat heerlijk om het nu al hier te kunnen delen, want in mijn omgeving houden we het nog eventjes stil... liefs Amber
Gefelciteerd en wat snel na je mk! geweldig gevoel moet dat zijn. Ik hoop dat alles goed gaat en je redelijk onbezorgd zwanger kunt zijn! genieten liefs triez
Dank jullie wel! Wat een lieve reacties! (ik loop nog even vol adrenaline rondjes door het huis...) Amber
gefeliciteerd en probeer van dit nieuwe wondertje ook weer te genieten. Ik probeer het ook... duimen dat het goed gaat deze keer.
Wat gaaf voor jullie! Gefeliciteerd en geniet ervan! Na zo'n miskraam is het altijd moeilijk, en om dan weer zwanger te zijn is toch superfijn! Liefs, Jo.
Oh Amber, wat ontzettend geweldig voor je! Heel erg gefeliciteerd. Ik kan me echt voorstellen hoe blij je moet zijn. Ik hoop dat je een beetje vertrouwen in je zwangerschap kunt hebben. Bedenk goed dat het na een miskraam meestal goed gaat. ("na een misse een gewisse") Dit is super positief nieuws! Laat je nog wel eens wat van je horen? Ik hoop natuurlijk wel dat ik je snel mag volgen Heel veel liefs, Marla