ik ook miskraam (8 weken)

Discussion in 'Miskraam' started by marina99, Sep 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    Na een hele tijd mmm ,eindelijk zwanger.Vandaag op de echo was het vruchtje te klein voor de 8 weken die ik ben.
    Het is dus gestopt met groeien..
    :cry:
    Nu afwachten of het uit zichzelf eraf komt of dat er gecurreteerd moet gaan worden.Volgende week afspraak bij de gyn in onze woonplaats..
    Weet niet of ik de mmm weer in wil.Eerst maar afwachten hoe alles gaat lopen.

Weet iemand hoelang het kan duren eer een mk doorzet?Ik had vanaf vrijdag bruinverlies.
    En wanneer ben je weer regelmatig ongesteld?

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ach meissie....heel veel sterkte! :(
    Ik heb geen idee wanneer het er evt uit zichzelf uitkomt! Ik heb helemaal nooit bruinverlies gehad (ben in feite nog zwanger :() en wacht ook al 14 dagen! Ik heb verschillende verhalen gehoord over menstruatie na een mk.
    Bij een komt het gelijk weer op gang bij de ander kan het nog maanden duren :( Dus het is even afwachten......

Nogmaals sterkte!

3. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Marina, wat jammer dat het niet goed was...
    En dat nog wel na zo lang wachten.
    Ik heb het ook meegemaakt, eindelijke spontaan zwanger na 2 jaar en bij mijn 8 weken echo ook te klein.
    Ik heb gekozen voor een curettage omdat ik geen een keer een bloeding heb gehad en ook niks wat wees op een eventuele miskraam.

Heel veel sterkte met dit verdriet meid.

Liefs Vanilia

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte meid!
    vind het heel erg voor jullie dat het zo moet aflopen :cry:
    had jullie een goede zwangerschap gegund!

5. Sokje

Sokje Actief lid

Sep 9, 2008
    217
    0
    0
    Hier begon het bruinverlies zaterdag. Maandags begon het door te zetten en donderdag vruchtje verloren.
    Maar als je zo de verschillende ervaringen van mensen hoort verschilt het nogal
    Net als met de cyclus na een MK.
    Ik heb het idee dat mijn lijf het gewoon weer opgepakt heeft, maar het is pas 2 wk geleden. We zien het wel.

Sterkte!

Wij hebben het vruchtje op kunnen vangen en begraven en dat voelde wel heel fijn. Echt als een soort afscheid.

6. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

Jan 11, 2008
    1,520
    0
    0
    Tja hoe snel kan zoiets gaan? Daar is denk ik echt niks van te zeggen. Mijn eerste mk was met 3 dagen, de tweede binnen 2 uur. Dus tjaaaa het kan alle kanten opgaan.

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd en hoop dat je snel weer een beetje jezelf terug zult vinden.

7. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    Ik heb al veel meer buikpijn nu en ben al meer bloed verloren.ik vind het geen eng of vervelend idee om met n dood vruchtje te lopen,maar ik heb liever dat het uit zichzelf loslaat...
    Verdomme,dit heeft zoveel moeite gekost en en dan dit..
    Het is voor ons geen kwestie van "gewoon"weer proberen..

8. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meissie

eerst wil ik heel veel sterkte wensen met dit verlies. het was jullie gegunt.
    zelf had ik op 6 okt 2007 bloed verloren en toen week later nog een keer en ook echo gekregen waaruit bleek een windei te hebben (leeg vruchtzakje)en op 20 oktober is het pas afgekomen maar ik laat liever de natuur eerst zijn gang gaan en na 2 wkeen zouden ze een afspraak maken voor curretage maar was niet nodig en ik zat op wc en veegde t af en daar viel meteen het zakje en hebbenn we begraven nadat de vk het had gecontroleert. ik wens je heel veel succes

9. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    Komt er altijd n vruchtje mee,of kan dit ook in stukjes eruit komen?Sorry,maar ik heb geen idee.
    En moet je dit dan meenemen naar de gyn?want daarover =ons niks verteld.

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Wat erg voor je marina99!
    Bij mij kwam er echt 1 groter stuk mee en dat hadden we meegenomen naar de echo maar zij deed er niks mee maar misschien de gyn wel.
    Heel veel sterkte!
    Liefs Inger

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

Apr 25, 2008
    6,397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Hoi Marina,

ten eerste sterkte met het verlies!
    Ik zelf was maar 5 wk 6 dagen en ben op zondag 7 september gaan bloeden en dat hield een paar dagen aan. Op dag 16 was mijn ovu-test al weer positief het lijkt erop dat mijn cyclus korter is dan het ooit ervoor was ! dus het kan alle kanten op !

12. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    dankjewel voor jullie reacties,toch "fijn"dat er meer mensen dit meemaken.Ik heb maandag al een afspraak bij de gyn.Maar hoop dat het uit zichzelf eraf komt.
    Heb veel buikpijn en bloedverlies = al meer aan het worden.
    jullie ook heel veel sterkte!

13. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ik had bloedverlies met 5 wkn en met 7 wkn afgekomen maar ik kon het opvangen en ze zeiden dat toen al tegen mij als het afkomt kunnen wie het controleren maar heel veel mensen spoelen het door of zien het te laat en dneken shit maar dan weet je t zeker maar sommige krijgen ook weer echo om te kijken of alles schoon is in baarmoeder. succes ik zou als je wat kan opvangen meenemen en ion potje doen of bakje en de gync of vk kijkt er wel naar eene choscopiste zou dat neit snel doen nee, dat klopt.

groetjes

14. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    Ik vang mn urine iedere keer op als ik ga plassen,ik krijg zowieso een echo om te kijken of alles schoon is.
    Ik hoop dat het uit zichzelf eruit komt...
    verlies steeds meer stukjes,soms wat buikpijn erbij.
    Afwachten maar..

15. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ik zou de stukjes bewaren maar je krijgt zowiezo een echo das wel fijn heb ik niet gehad maar wens je heel veel stertke

16. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    Net de echo gehad.Vruchtzakje was weg ,was nog wel iets te zien,misschien bloed of wat stolseltjes.Donderdag weer even kijken en anders moet ik meteen door naar de OK.
    Word onder narcose gedaan.
    Weet iemand of je dan diezelfde dag nog naar huis mag?En heb je daarna veel pijn?

Hopen dus dat alles schoon is donderdag,mag wel eerder bellen als ik wil.
    Ik had al gegeten anders mocht het vandaag al.

De gyn deed me heel erg pijn vandaag,vooral met de eendenbek... :cry:

17. Beginneling

Beginneling Actief lid

Apr 25, 2008
    480
    0
    0
    Fijn dat je bijna helemaal schoon bent. Hopen dat het nog wat bloed is wat ze zien en dat je dat nog voor donderdag kwijt bent. Verlies je nog bloed?
    Wat zou het fijn zijn als deze onzekerheid voorbij is he?
    Sterkte en ik duim voor je dat je donderdag schoon bent en gewoon weer naar huis mag.

18. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    hoi,ja ik verlies nog steeds bloed.Ook ouder bloed.
    Ik hoop echt dat ik donderdag schoon ben.bedankt!

19. Sokje

Sokje Actief lid

Sep 9, 2008
    217
    0
    0
    Marina, wordt het bloedverlies al minder?
    Hopelijk is toch alles weg voor donderdag.

Zelf geen ervaring met curretage, maar kennisje van me mocht dezelfde dag naar huis. Volgens mij als je weer op de been bent dan kan je naar huis zoiets.

20. marina99

marina99 Bekend lid

Sep 12, 2006
    913
    0
    0
    het bloedverlies begon vrijdag,maar werd steeds meer,gisteren wat minder en vandaag weer veel.
    De baarmoedermond is nog open dus alles kan er nog uit.

Share This Page