Kijk eens hoe wijs jij bent Monique! Dan is het niet 25 maar 10. Is dat gevoelig? Betekend dat dat ie het snel opspoort dan de hcg hormoon?
Ik heb net bij een ander topic deze foto geplaatst en vraag me af omdat de kleur eigenlijk nu vervaagd of het toch blauw is of grijs? Kan er iemand meekijken met ons? Wij twijfelen dus nu. Alvast bedankt meiden.
volgens mij wordt de kleur altijd anders. Minder fel zeg maar. Bij kv zie je dat ook. Als ze nog nat zijn is het streepje roze/rodig en als ze droog zijn donkerpaars. Dus als het nog een licht streepjes is is de kleur lastig af te lezen als die opgedroogd is
Welke test is dat? Heb je een nieuwe gedaan of is dat die van eerder? Ik heb onlangs de etos test gedaan waarmee je binnen 2 min resultaat hebt. Bij het doorlopen stond er al een streep zo donker als de controle streep, dus knaltest. 2 dagen later die test weer in handen gehad en het lijntje (zowel test als controle) waren bijna geheel verdwenen...
Als de gevoeligheid 10 is, dan betekent dat dat als de hcg waarde in je urine 10 is je een duidelijk zichtbaar streepje moet krijgen (oftewel een positieve test). Als er 25 staat krijg je dat pas bij een hcg waarde van 25. Aangezien je hcg elke 2-3 dagen verdubbelt duurt het even voordat je genoeg hebt opgebouwd voor een pos test.
Dank je wel Stokstaartje, ondertussen nieuwe gedaan en weer licht streepje maar wel blauw. Ga volgende week vrijdag nog een keer testen met de laatste test die ik in huis heb.
Hoi Fluss, is een drogisterij eigen merk test. Heb nu wel een nieuwe gedaan, weer licht streepje en de kleur is wel blauw lezen we af. Zoooooooo dat is vreemd eerst knaltest en daarna geheel verdwenen
Heel moeilijk op de foto te krijgen, bij deze moet ik hem kantelen laat staan als ie hierop is geupload... maar goed zal hem uploaden, hij is in het echt blauw iig.
Wat leuk dat je toch wat ziet, zeker spannend. Maar is nu afwachten op de volgende test. Dank voor je reactie Stokstaartje86.
Ik zie dezelfde grijze voorgedrukte lijn als die van een paar dagen geleden. Kan er helaas geen spoortje blauw in ontdekken.