Joehoe wij zijn zwanger.. ik dacht niet dat het zou lukken na zoveel jaar de pil te hebben geslikt. Toen ik gestopt was in februari werd ik maar niet ongesteld. Ik las toen dat dit wel eens 6mnd tot 12mnd zou kunnen duren voordat je normale menstruatie er weer is..ik had al verschillende testen gedaan omdat de ongesteldheid maar wegbleef maar 4 negatieve testen gehad. Vandaag nog maar eens getest en deze was positief!! ik geloofde het niet en daarom nog maar een test gedaan en ook de 2de was positief..ik ben eens benieuwd hoever ik ben..
Jullie ook proficiat en succes!! @Mennie, zou die test kloppen bij mij geeft hij ook 2-3wkn zwanger aan..ben echter 3mnd niet meer ongesteld geweest. Ben eens benieuwd hoever ik echt zal zijn...
Gefeliciteerd! Wat lijkt met dat een heerlijk, geweldig nieuws! Weet je al hoe ver je ongeveer bent? Linda
ja de test geef 2-3wkn aan maar ik heb zelf het gevoel dat het iets langer is. Morgen naar de huisarts dus dan miss afspraak maken bij de verloskundige zodat ik snel iets weet! Het is echt een heerlijk gevoel vooral omdat je je al snel zorgen begint te maken. ik dacht ojee dat zal wel jaren duren nadat ik 4x negatief getest had. @linda hoe lang ben jij al bezig..grtjes
Hallo allemaal, ik heb vandaag de inwendige echo gehad. Men vermoed dat ik net zwanger ben een weekje of 4. Er waren nog namelijk geen hartkloppingen te zien. Er was wel een dooierzakje zichtbaar in de baarmoeder. Ik ben waarschijnlijk dus te vroeg met de echo..ik ben eens benieuwd. Ik moet volgende week dinsdag terug en we hopen dan meer te zien. Zijn er mensen die ook te vroeg met de echo zijn geweest? Ik hoop dat er volgende week wel activiteit is want dan ben ik net 5 wkn..volgens mij en mijn moeder komt er hartactiviteit rond de 6de week..kan dit kloppen? Zijn er mensen rond die tijd die ook een echo hadden en wel hartactiviteit zagen? We geven niet op!!
Jeps hartactiviteit komt idd met de 6 weken ongeveer pas Maar wel gefeliciteerd vanuit hier Geniet er van!!!
Dus jij denk dat het gewoon zijn gang kan gaan en dat het normaal is dat ik vandaag nog geen activiteit zag maar alleen een zakje hahaha! Bedankt!
Hey allemaal! vandaag mijn tweede echo. We zagen het dooierzakje met de foetale delen en eveneens de hartslag!! Superblij zijn we nu. Ik ben 6wkn en 1 dag zwanger..het mupje is 6mm hahah Succes allemaal!!!!