Hallo allemaal, Ik zit op het moment in een rare situatie; Ik weet sinds een week of 4 dat we zwanger zijn! Met de eerste keer bloedprikken had ik een HCG van 4 ...(28-9) dit vond de HA een beetje raar dus week erop nog een x geprikt en toen was het HCG 130...(04-10) Nog te laag voor een echo dus nog een keer prikken toen 330... (11-10). Ok HA wist genoeg ik mocht voor een echo naar het ziekenhuis (18-10) tot iedereens grote verbazing alleen voorbereiding in de baarmoeder geen vruchtje :x Ik moest 20-10 nuchter terug komen weer bloed prikken en een echo HCG was nu 960 en al een "nestje" te zien, maar de dokter vermoedde dat het in mijn eileider zat :x woensdag middag geopereerd maar ook niks in mijn eileider te zien GELUKKIG!!! Nu moet ik weer een week wachten.... Volgende week bloedprikken op mijn HCG en weer een echo... Ben ik te vroeg geweest met mijn echo, of krijg ik een miskraam??? oh wat duurt wachten toch lang!!! Wie o wie kan mij een soort gelijkt verhaal vertellen ( met goede afloop )
Ik heb het zelf ook niet meegemaakt. Maar vroeg me een paar dingen af. Hebben ze een inwendige of een uitwendige echo gedaan? En volgens je banner sta je nu op 6 weken en een paar dagen. Hoe kan je dan al 4 weken weten dat je zwanger bent? Vaak is het zo als je erachter komt dat je zwanger bent dat je zo rond de 4 weken zit. Kan natuurlijk een erg persoonlijke vraag zijn, als het te persoonlijk is sorry. Zit even mee te denken. En wat was er precies te zien op de echo? Een ringetje? Een vruchtzakje? En hoe dik was je baarmoederslijmvlies?
Bedankt voor jullie reactie... Ik weet niet precies hoever ik ben omdat ik nog bloed heb verloren op 26-09... Het is allemaal een beetje raar... Het was een inwendige echo en ze hebben NIKS kunnen vinden :x
Hallo allemaal, Ik wilde even zeggen dat het bij mij helaas niet goed is afgelopen.... Ik ben gister weer in het ziekenhuis geweest voor een echo, en weer/ nog steeds niks te zien. Opnieuw HCG geprikt en was nog maar net 700 zei de gyn. Dus het zou een miskraam worden, en inderdaad gisteravond is volgens mij alles eruit gekomen :x Nu over 2 weken weer prikken op HCG en misschien controle echo?
Hallo allemaal, Bedankt voor de lieve berichtjes... Ik moet 18 nov weer bloed prikken dus nu nog niet..... Ik zit alleen maar met 1 hele grote vraag: WANNEER BEN IK WEER VRUCHTBAAR???? We willen er gelijk weer voor gaan, want we waren zo ongelofelijk blij!!! Maar helaas was het nog niet voor ons.... (we gaan 10-06-11 trouwen en dan zou ik 38 weken zwanger zijn, dus ons KLEINE pluisje heeft het geweten hou ik me maar voor) Weet iemand wanneer je met ovu testen moet beginnen na een miskraam?