Van harte gefeliciteerd! Maak er maar gauw een foto van Als je de test bewaren wilt kan dat heel goed met de test van moeders voor moeders of de predictor! Even haarlak overheen spuiten en je kan hem jaaaaaaaaaaaren goedhouden... Ik heb die van mijn dochter nog... en dat is meer dan 7 jaar geleden...
Van harte gefeliciteerd meid, Ik heb afgelopen zaterdag positief getest en dringt nog steeds maar nauwelijks tot me door. Maar zal wel goed komen denk ik. Geniet van dit wonder en veel plezier. Liefs Bojenna
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je niet te moe of te misselijk bent om ervan te kunnen genieten. Groet van Kiki
Van harte gefeliciteerd. Geniet er maar lekker van. Het is inderdaad moeilijk te bevatten. Ook ik heb verder niet echt symptomen, ben alleen wat sneller moe... Lekker genieten.
Het is echt een verrassing, ik dacht het wel omdat ik 4 dagen overtijd was en ik ben altijd op tijd ongi. Maar toch... Vriendlief weet het nog niet en weet ook niet hoe hij gaat reageren...onze eerste is net 10 maanden oud. Ik hoop alleen dat alles goes is/gaat met de kleine spruit in mijn buik, zal blij zijn als ik op de 1e echo een kloppend hartje zal zien. Wat dat betreft ben ik zo onzeker en kan ik het allemaal niet bevatten hoor! Ik vertel het nog aan niemand, zal wel moeilijk worden, want aan de ene kant wil ik het wel van de daken schreeuwen en aan de andere kant wacht ik liever eerst de 1e echo af. In ieder geval heel erg bedankt voor jullie felicitaties!
oja enige symptonen die ik nu heb/had, is erg moe zijn en steken in mijn onderbuik. Trouwens het kan ook wel eens zo zijn dat ik langer zwanger ben omdat ik vorige maand maar 2 dagen ongesteld was en niet eens zo hevig ( slik normaal pillen voor de pijn) en nu had ik nergens last van. En mijn buik lijkt wel alsof ik 3 maanden zwanger ben
hey van harte gefeliciteerd,.., wat een wonder he,.. ik heb vandaag een test gedaan en positief,.. kan het niet geloven,..,! genieten geblazen,...! groetjes jacqueline