GEFELICITEERD! wauw geweldig he een maand voor je eerste icsi, ik weet hoe je je voelt ook ik ben net aan de ivf dans ontsnapt. geniet ervan kuzz
Dank jullie wel. Heb me inmiddels al voorgesteld bij de september mama's. 28 januari heb ik mijn eerste echo. liefs kaatje85
Hey Kaatje85, Wat een geweldig nieuws zeg. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en een hele fijne tijd toegewenst. Liefs Hummel.
ja is zeker heel onwerkelijk, vooral omdat ik dacht dat ik ongi was en opeens een tweede streepje. Geloof het nu onderhand wel haha, is een beetje naar de bodem gezakt,maar zorgt er nog steeds voor dat mijn vriend en ik ( en mijn moeder ) de hele nacht liggen te woelen omdat we er helemaal vol van zijn. liefs kaatje
hihihhi kan het geloven dat ge ervan ligt te woelen, geniet er maar lekker van. veel succes en een geweldige zwangerschapsperiode
OOOOOOOOOOOOOOOOOH kaatje gefeli zeg! dit geeft lot genoten heel veel moed! genieten nu dus! t is zo voorbij zegt men..
kaatje! Helemaal geweldig dit nieuws! K ben helemaal happy mee met jullie! Eindelijk is je wachten en vertrouwen beloond!
Dank jullie wel. Voor degene bij wie het nog steeds niet lukt, mijn duimpjes blijven draaien voor jullie! 2008 wordt ons jaar! Liefs kaatje
Daar ben ik zeker van kaatje dat 2008 ons jaar wordt he We blijven hier oefenen, want oefening baart kunst