O echt super, ik ben nog helemaal door het dolle heen. En idd binnen 10 seconden twee strepen, niks niet 3 minuten wachten. Ik kwam thuis, testertjes waren met de post gekomen en we gaan op de bank zitten met een stapel reclamekrantjes, doen we namelijk altijd. Nou, zelf het IKEA krantje kon me dit keer niet boeien, maar ik moest nog niet naar de wc. Maar toen, eindelijk, ik met zo'n stom bakkie naar de wc, pipetje mee, stikkend van de zenuwen en ja hoor. Ik stond zelf echt een paar minuten naar dat dingie te staren voor ik naar beneden ging. En nu ligt ie naast me op de computer. Weet iemand of die streepjes altijd zichtbaar blijven?
Gefeliciteerd! Ik heb nog een zwangerschapstest liggen hier, van mijn jongste dochter en die is al anderhalf. Met een zichtbaar streepje.
Van harte gefeliciteerd en nu een mooie banner eronder! En je kan kleurloze nagellak op je test doen, dan blijft hij voor altijd goed
Gefeliciteerd! Ennuh, ik heb de testen van mijn twee kids ook nog, met duidelijk zichtbare streepjes.En mijn oudste is onlangs 12 geworden
Raccon van harte gefeliciteerd. Heb je bij "net gestopt met de pil "ook al gefeliciteerd maar 2 felicitaties is altijd beter toch? Ik wens je heel veel plezier en gezondheid toe tijdens deze zwangerschap! Groetjes Lizzie.
O dit is echt leuk, heel erg bedankt allemaal. Het is nog zo vroeg dat ik het officieel nog aan niemand mag vertellen, maar zo kan ik toch al lekker genieten. Kan nog niet echt een banner eronder zetten, want weet niet helemaal precies wanneer ik voor t laatst ongesteld was... och, dan maar ongeveer. Zo...
Proficiat! Ik heb zelfs nog 4 testen liggen van mijn eerste, allemaal nog overduidelijk met een streepje, en hij wordt 5!