Ik overweeg een abortus

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Eblr4, 17 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Heyy super lief jou berichtje!

Er is inderdaad veel hulp van vrouwen. Zo hebben nu al zeker 3 lieve mama's via ZP babykleertjes aangeboden!

Ik kan niet wachten tot de rust er is. Heb echt even genoeg gehad van alles haha..

Veel liefs en bedankt voor je reactie/steun <3

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.231
    6.092
    113
    Ik lees al even mee met dit topic, maar wat een achtbaan zit je in.
    Ik wens je veel kracht, maar vooral rust en liefde toe, welke beslissing je ook maakt.

3. mamahartje

mamahartje Actief lid

31 aug 2012
    233
    0
    16
    Denk dat je klachten zullen verminderen als je meer rust krijgt na vanavond/morgen. Zorg goed voor jezelf, probeer toch goed te eten ook al voel je je misselijk. Misschien komt de misselijkheid (en het flauwvallen) door honger? En ja, woede, verdriet en al die andere sterke emoties hebben hun weerslag op je lichamelijke gezondheid. En niet te vergeten de twijfels, de emotionele achtbaan waar je in zit. :(

Maar serieus, ook al sta ik achter vrije keuze, ik merk zo sterk dat je een goede moeder wilt zijn voor dat lieve kleine baby'tje in je buik. En dat de omstandigheden je in een onmogelijke positie dringen. Ik begrijp alleen niet, wat ik dacht te lezen in een bericht, dat andere mensen voor jou bepalen dat jij jouw baby moet afstaan na de geboorte? Want volgens mij gaf dat bij jou de doorslag om voor een abortus te kiezen, omdat je het niet zou kunnen verdragen je kindje af te staan. Misschien heb ik dat verkeerd begrepen zoals ik het gelezen heb. :) Ik snap alleen niet zo goed hoe iemand een moeder kan "dwingen" haar kind af te staan, tenzij ze bijvoorbeeld slecht is voor het kind. Maar jij hebt al lang in je wat je kindje nodig heeft, en dat is jouw liefde en zorg en aandacht. Je hebt nu gelukkig al een paar opties om de komende tijd je leven weer in de goede richting te buigen (woonruimte). En hoe zwaar het ook is, je staat er gelukkig niet meer helemaal alleen voor. Jouw kindje zal heel trots zijn op zo'n sterke moeder. Bedenk ook dat er helaas talloze vrouwen zijn die zich in uitzichtloze situaties bevinden, net als jij. Uiteindelijk verschijnt er weer licht aan het eind van de tunnel.

Lief dat je naar mij vraagt. Gaat ook niet helemaal lekker momenteel. Heb momenteel ook een puinhoop van een leven. Maar valt allemaal mee in vergelijking. Ik heb al een kleine en dat heeft me ook veel geholpen in de zin van structuur en regelmaat, de dingen op orde krijgen.

Meid, heel veel sterkte, er wordt volop met je meegeleefd. :)

4. karlijn

karlijn Niet meer actief

+1 het is net een poppenkast.

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik snap dat het allemaal erg moeilijk is maar heb je inmiddels als een keus gemaakt? De klok tikt nl wel door..

6. karlijn

karlijn Niet meer actief

Nogmaals... +1

7. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Langs de zijlijn af en toe meegelezen.
    Hoop van harte TS dat je de juiste hulp krijgt, want wat er ook wel of niet waar is aan je verhaal, hulp heb je hoe dan ook nodig.

Sterkte in ieder geval.

8. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Ik krijg het niet over me hart om de pillen in te nemen en straks naar de kliniek te gaan.. Ik ga het houden en alle uitdagingen op me nemen hoe moeilijk het ook word..

9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Wat een dapper besluit! Je komt hier alleen maar sterker uit, samen met je kindje. Mocht je ergens hulp bij nodig hebben of een luisterend oor willen dan kun je een PB sturen.

Doe rustig aan en geniet vandaag van het mooie weer en je kindje in je buik.

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Karlijn, heb je verder nog een constructieve bijdrage, of was dit het?

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dapper van je! Ik hoop voor je dat je snel alles een beetje op de rit hebt. Zodat je kan genieten van de zwangerschap en straks van je kindje.

12. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Wat dapper van je! Heel veel respect voor jou, jij komt er wel!
    Ik heb al in een eerder bericht gezegd dat ik het met mijn oudste ook alleen heb moeten doen dus als je ergens mee zit of meer wil weten, pb mag altijd.
    En als het een jongetje is, ook hier is nog genoeg over aan kleertjes e.d., wil ik je graag mee helpen.

13. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Wat een moedig besluit. Ik hoop dat je gauw je rust mag vinden en dan ook kunt genieten van je zwangerschap, ondanks alle moeilijkheden.

14. Eblr4

Eblr4 Niet meer actief

Super lief van jullie allemaal <3 !

Ik zit met een glimlachje op me gezicht bij het lezen van jullie steunende berichtjes!

Bedankt voor je aanbod mamavanF2009, ik ben erg benieuwd wat het word! Vandaag 13 weken dus moet nog even wachten hihi. Ik laat je zeker weten heel erg bedankt voor je aanbod!

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Goed om te lezen! Jullie komen er wel! Heel veel geluk gewenst.

16. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Wow; wat dapper van je! Ik vind dit heel goed nieuws en ben heel blij voor je, en geloof me, je zal de onvoorwaardelijke liefde van je kindje zo fijn gaan vinden <3

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wow meis,wat een dapper besluit en dat siert je! Heel veel succes en sterkte voor de toekomst en samen met je ukkie kom je er wel,als je straks die kleine in je armen heb zal je overspoeld worden door onvoorwaardelijke liefde!!

18. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

19. Logan

Logan Niet meer actief

Wat goed meid! Een heel wijs besluit en ik wens je alle goeds.

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat een goed en mooi besluit. Respect voor je en wat zal jij straks veel liefde krijgen van je ukkie!!

Deel Deze Pagina