Hoeveel zijn jullie aangekomen in de zwangerschap? Ik ben de eerste 12 weken 1 kilo aangekomen, maar nu gaat het ineens harder. Bij 16 weken is het nu ineens in totaal bijna 3 kilo. Ik heb wel wat last van obstipatie dus dat zal ook wel iets schelen. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!
Hier was mijn gewicht voor de zwangerschap 50 kilo. Inmiddels ben ik bijna vier kilo aangekomen. Geen idee waar het is gebleven haha. Ik ben trouwens vrij klein (1.60m). Dus ik probeer er wel echt op te letten dat ik niet zo'n klein propje word.
Ik weet ook niet wat er gebeurd is, bozoe! Ik begin wel echt een bol buikje te krijgen. Collega's vinden dat ik juist afgevallen lijkt sinds begin van de zwangerschap. Maar toen was ik gewoon heel opgeblazen, dat waren mijn darmen. In mijn gezicht ben ik wel wat dunner geworden.
Laten we het maar niet over gewichten hebben hahaha! Begonnen op 63kg, zit nu toch op een ruime 82/83. Ach ja, ik voel me nog goed in mijn lijf, denk niet dat die getalletjes veel zeggen.
het zou tussen de 10-15 kg zijn wat je totaal aankomt met een normaal BMI tijdens een normale zwangerschap. Ik ben nu met nog 5,5 week te gaan 11,8 kg aangekomen. De eerste 16 weken ben ik op gewicht gebleven ( eerst 2 kg afgevallen en daarna weer 4 weken op startgewicht blijven hangen) daarna langzaam aangekomen en nu vanaf week 27 gaat het opeens heel hard.
Ik ben tot nu toe zo'n 4,5 kilo aangekomen. De vorige zwangerschap ben ik in totaal ongeveer 8 kilo aangekomen.
10 kilo aangekomen, 22 weken. En ik doe niks raars, behalve dat ik wat meer eet dan normaal omdat ik snel honger heb.
Begonnen op 50 kg, nu 2 weken voor de uitgerekende datum +12.5 kg. Ging heel hard vanaf 20 weken maar is nu gelukkig al een paar weken stabiel...
Ik ben met bijna 10 weken al 1,5 kilo aangekomen... Ik heb veel honger en probeel goed op mn eten te letten. Moet wel zeggen dat ik normaal een kleine b cup heb en deze ook al aardig gewicht toe nemen haha
Inmiddels minder last van obstipatie, blijk ongeveer 2 kilo aangekomen in 16,5 week. Dat klinkt toch wat beter. De verloskundige was tevreden dus ik maak er maar geen big deal van. 😜
Hier al wel een duidelijke buik maar nog niks aangekomen. Iig niet boven startgewicht. Wek eerst 3kg afgevallen en die zijn er nu bij.
Bij mijn eerste 24 kilo aangekomen terwijl ik echt niet veel meer of ongezonder ben gaan eten ofzo. Ik had echt een hele dikke buik startgewicht was 52 kilo bij 165 cm. Nu ben ik erg benieuwd hoeveel ik bij de 2e aan ga komen.
Beetje hetzelfde als zonnetje, grappig. Startgewicht 58,5. Eerst nog 3 kg afgevallen en de afgelopen weken opeens weer alles eraan. Weeg nu weer rond de 58,5, met ook een duidelijke buik onderhand.
Ik merk dat mijn buik vanaf 19 weken echt een sprongetje heeft gemaakt. En ik hen deze week vaker honger. Ik ben deze week niet aangekomen, maar ik denk dat ik een boterham extra moet gaan eten.