Ik pas nu al geen schoenen meer!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tese, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb normaal al brede voeten met een hoge wreef (hoe typ je dat?) En dus super veel moeite om schoenen te vinden.
    Maar nu pas ik de schoenen die ik heb al niet meer. Bij mij klopt het fabeltje wel dat elk kind je een extra schoenmaat geeft. Ik had 39 en na mn zoontje 40 en nu pas ik 40 dus ook al niet meer!
    Dat word nog wat van de winter. Zelfs gympen gaan niet aan. Moet ik dan heel charmant om crocs gaan lopen?

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

hihihi ik ken het!! maar ik paste na mijn bevalling gewoon weer mijn maat 38 hoor!!! nu zwanger van de 2e en pas weer niks.....

heb met Sam de hele winter op Uggs gelopen!! was enige waar ik mn klompies nog inkreeg!!!

nu gelukkig veel mooi weer, dus heb ik veel slippers aan!!

:D

3. Zindy

Zindy Actief lid

31 dec 2008
    306
    0
    0
    Het enige wat ik nog pas zijn van die vage sandalen/slipper dingen (kom even niet op de naam). Ze staan zo lomp!

Ik was laatst in een schoenenwinkel met mijn man om laarsjes te kopen; ik probeerde al een maat groter dan normaal (maat 41! terwijl ik normaal 39/40 heb), maar ik kwam er absoluut niet in! Stond echt bijna te janken haha. Ik voel me zo onaantrekkelijk... mijn man was wel heel lief voor me.

Ik houd veel vocht vast; ik heb ook geen enkels meer, ze zijn net zo dik als mijn benen...

4. Tese

Tese Niet meer actief

Bij mij is het erge dat ik pas 18 weken ben en dus nog geen vocht vasthou. Waar het dan wel door komt? Ik heb geen idee...

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

ìk heb heel veel moeite om leukeen ook nog betaalbare laarzen te kopen omdat mijn kuiten veel te dik zijn (ik heb echt van die wielrennerskuiten :))
    nu heb ik 1 paar laarzen die ik net aan aan kreeg, maar nu al een hele tijd niet meer gedragen heb en vrees dat ik ze ook niet meer aan zal kunnen als het weer kouder zal worden

6. Tese

Tese Niet meer actief

Irritant is dat he. Ik heb ook megadikke kuiten en hoef laarzen straks ook niet te proberen. Het zal wel een hele zoektocht worden naar iets wat ik pas.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik pas de mijne nog wel, maar ze zitten helemaal niet lekker. Ik loop dus al de hele zomer in slippers... Zelfs met dit weer :D

8. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Dit herken ik écht!!
    Echt vanaf het moment dat ik zwanger ben al... Zodra ik dichte schoenen aan doen heb ik binnen 5 minuten zulke dikke voeten! En waardoor? Een groot vraagteken, want zie niet echt van die dikke vochtvoeten ofzo...
    dus deze zomer al van die birkenstocks aan, heb maar 3 verschillende modellen gekocht hahaha voor de afwisseling:p:p
    Maar hoe ik het van de winter ga doen??....groot vraagteken nog...

9. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb nu nog geen last, maar vorige zomer liep ik alleen op slippers. En dan nog stonden de bandjes in mijn voeten...

Je voeten worden groter om 2 redenen: vocht vasthouden en verweking van je banden. Dat laatste zorgt er ook voor dat de botjes in je voet verder uit elkaar gaan staan. Ik had de vorige keer ook 1 maat groter tijdens de zw, maar daarna was het snel weer bijgetrokken.

10. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik draag nu alleen nog birkenstocks, maar heb gewoon een hele eelt rand aan de zijkant van mijn voet daardoor gekregen. Zo dik zijn mijn voeten geworden... Van de winter haal ik gewoon Uggs. Heb ze ookal gezien voor de kleine dus die haal ik ergens eind oktober op. Dan heeft ze wat warms aan als we naar buiten gaan :D

Liefs,

Sam

11. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    heeeeeeeeeel herkenbaar:p Vorige week vrijdag zijn we getrouwd..en ik had prachtige trouwschoenen gekocht..helaas met geen mogelijkheid kreeg ik mijn dikke voetjes er in...winkel in winkel uit..niets paste...werd er zo naar van...
    Gelukkig uiteindelijk geslaagd met maat 42:p terwijl ik normaal 39 heb..
    Verder loop ik dagelijks op mijn oh zo charmante birkies....mooi is anders...maar iets anders wil er niet meer omheen...
    We moeten maar zo denken..het is voor een goed doel

Deel Deze Pagina