Hoi Hoi! Ik vroeg me af of de zwangerschap bij jullie ook zo snel gaat?? Ik moet eerlijk bekennen dat ik er in het begin (ong 6/12w) niets aan vond om zwanger te zijn. Ik voelde niks, geen buik en een humeur waar je u tegen zegt... Maar inmiddels ben ik 18 weken en nu lijkt het of de weken voorbij vliegen, over 2 weken al de 20w echo en dat betekent dat ik/we alweer op de helft zijn. Als ik zo vooruit ga denken lijkt de tijd voorbij te vliegen, in werkelijkheid duurt het nog wel eventjes (gelukkig maar, ben volop aan het genieten) Herkenbaar??
Heel herkenbaar. Tot de 12 wkn ging het erg langzaam voor mijn gevoel. Sindsdien vloog de tijd naar de 20 wkn. Yes, eindelijk op de helft. Ik werd zo ongeduldig als iets. Maar dat kwam ook doordat we de 20 wkn echo aps met 22 wkn hadden. Die 2 wkn tot de echo ging echt weer on-wijs lang-zaam.... Ohh wat ben ik ongeduldig geweest. Dat is nu 2 dgn geleden en ik verwacht dat het nu allemaal weer een stukje sneller zal gaan, qua gevoel dan. We zitten voort zo in september en dan hoef ik nog maar 6/ 7 wkn te werken tot aan mijn verlof! Probeer er alleen wel van te genieten, ook al lijkt het nu zo snel te gaan en veel plezier met de 20 wkn echo!
ja dat heb ik dus ook, we hebben pas de 19e de echo en de tijd kruipt voorbij..... maar als ik dan ga zitten rekenen, ik moet nog 5 weken werken, dan 3 weken vakantie en dan ong. nog 7 weken werken voor mijn verlof, dan zitten we ondertussen alweer in november (ben 5 januari uitgerekend) Soms denk ik echt, oooh ging de tijd nog maar wat sneller (ivm echo) aan andere kant mag ie nog lekker blijven zitten, vind het tot nu toe heerlijk!!! Ongelooflijk dat we op de helft zijn. Hoop alleen niet dat de 2e helft sneller gaat als de eerste, komen nog zoveel mooie dingen waar we intens van kunnen genieten
Ik vindt het ook best wel snel gaan voor je weet zijn die 40 weken zo voorbij... eerste weken had ik echt geen gevoel dat ik zwanger was (had geen zwangerschapskwaaltjes) toen de 20weken echo WOHHHH!!! we zitten al op de helf zo zo gaat lekker snel... daarna nog paar keer echo gehad pretecho en 3/4 D echo en toen zag je die week weer en dan denk nou nou nog maar paar weken en dan is de kleine er.... Maar zodra ik met zwangerschaps verlof ging pfff Wat duurt de tijd dan lang zeg.... Thuis niks te doen vrienden aan werk dus moes ene hobby zoeken.... begon op laats ook te vervelen maar ja bleef gewoon doorgaan... maar nu duurt het mij allemaal te lang omdat ik morgen ben uitgerekend ken ik niet wachten meer ben zo zenuwachtig voor hoe de kleine eruit ziet en welk karakter hij heeft... Over de bevalling maak ik me geen zorgen en over de gezondheid van de kleine ook niet dat is namelijk goed wat ze zeiden dan....
OE WAT SPANNEND!!!!!! ik heb denk ik dadelijk in mijn verlof genoeg te doen, we zijn bezig met een huis (wonen nog niet samen) dus denk dat ik dan voor zover mogelijk kan gaan shoppen enzo Ik wens jou morgen een hele speciale en bijzondere dag toe!
Nou veel succes dan! Ik vind het zelf eigenlijk heel langzaam gaan..... Ik heb ook wel ontzettend moeten overgeven (HG - extreem zwangerschapsbraken), dus voor mijn gevoel kon het ook niet snel zat gaan, dat de 14 weken aangebroken waren. ik hoopte dat het dan minder zou worden. Ik ben nu 14 weken en hou jullie op de hoogte als dat idd zo is. Begin wel nu een buikje te krijgen en dat is erg leuk. Vorige week de echo, dus ook echt super! Maar daarvoor... nee echt snel ging het dus niet. Ach, het is het wachten waard, toch?
Hier gaat de zwangerschap ook super snel. Ik ben nu alweer bijna 29 weken. Kan me als de dag van gisteren nog herinneren dat ik een positieve test in mijn handen had hahaha. Bij mij gingen de eerste 3 maanden ook wat langzamer, en eenmaal de 20 weken bereikt vliegt de tijd voorbij. Nu lekker beginnen met shoppen voor de baby en de babykamer, leuk, leuk leuk. Liefs D.
Het gaat zeker snel! Zeker nu met de tweede! Af en toe vergeet ik gewoon even dat ik zwanger ben. Hoewel dat wel lastiger gaat nu met die buik....
De eerste weken leken wel voorbij te kruipen, de weken tot de eerste echo, maar vanaf ongeveer 12 weken ging het een stuk sneller. Voor we het wisten, hadden we de 20 weken echo en nu ben ik alweer 24 weken zwanger, morgen 25! Over 15 weken is als het goed is onze kleine er dus al!
Zooo herkenbaar, ik merk dat ik er ook veel minder stil bij sta dan bij de eerste .. Ik ben nu ook 18 weken en heb 3 september de 20wkn echo, niet te geloven hoe snel die eerste helft er alweer bijna op zit .. Als deze ukkepuk net zo snel is als mijn zoontje dan beval ik al over 18 weken, moet er nog niet aan denken hihihih moet nog zoveel doen
ken het gevoel inderdaad ook. Eerste 12 weken gingen enorm langzaam en nu zitten we over een paar dagen al op de helft Toch maar wat meer gaan genieten voor het weer voorbij is
Ja inderdaad! ongelooflijk, theoretisch gezien heb ik (en vele met mij) over 22 weken een klein wondertje in mijn armen. Kon ik maar de tijd even stil zetten haha!! nog even genieten van de zwangerschap Het leukste trimester gaat zo voorbij....buik groeit goed, weer een echo evt. pretecho, klachten zijn over het algemeen minder (bij mij helemaal weg, alleen energie niveau laat me soms in de steek) Ben benieuwd wat het volgende ons brengt hahaha!
vond het heel erg snel gaan tot me 20 weken, maar daarna pff wat ging de tijd langzaam (rond 24 weken kon ik niet meer werken vanwege B.I) nu ik eenmaal over de 30 weken ben vind ik het wel weer snel gaan. en misschien gaan ze hem met 38 weken halen dus dan is het nog korter groetjes
hmmm aan de ene kant wel, sneller dan bij mijn dochter iig... maar ik tel de dagen af tot ik 12 weken ben... zwanger zijn is ook niet echt mijn hobby, maar ja het is het resultaat wat telt he... van mij mag het al februari zijn hoor!
nee ik vond er, met alle respect, in het begin ook niet veel aan, maar nu word het steeds leuker, alhoewel de 19e zooooooo langzaam dichtbij komt dat ik denk pfff kan het niet wat sneller??
Ik vind het nu juist met een 2e zwangerschap veel sneller gaan en idd de eerste 12 weken gaan echt super langzaam. Bij deze zwangerschap vond ik het echt meevallen...
De eerste weken kropen inderdaad voorbij. Ik was ook best bang dat het weer mis zou gaan, dus dan tel je echt elke dag. Sinds ik de baby ging voelen en mijn buik steeds meer zichtbaar werd, vind ik zwanger zijn leuk. En de tijd ging ook weer wat sneller. Veel te doen, zowel voor de baby als op mijn werk. Maar nu zit ik dus thuis. 't Kamertje is af. We hebben eigenlijk alles wel in huis. Nou ja, misschien nog een extra mutsje en een paar rompertjes. Maar dat is het dan wel. En nu zit ik eigenlijk maar een beetje te wachten. Ik doe elke dag een huishoudelijk klusje of spreek voor een paar uurtjes af met een vriendin. Maar echt een dag iets ondernemen, zit er al niet meer in. Ik weet niet zo goed hoe ik nu de weken moet doorkomen. Eigenlijk verveel ik me gewoon een beetje. En ik verlang er nu gewoon zo naar om mijn kindje te zien! Dus nu gaat de tijd weer te langzaam naar mijn zin.
oooh wat gaat t snel. eerste ging niet zo snel.maar nu ik haar erbij heb vliegen de weken echt voorbij. in het begin denk je...was mn buik maar wat groter,want t is net of je wat aangekomen bent. maar nu zit ie af en toe aardig in de weg. bij de 2e is alle veel drukker,en kan ik veel minder hebben.dus ben veel sneller moe.
Ik vind het ook snel gaan. Maar niet te snel! Ik vind het dan ook allemaal leuk en voel me goed! Helemaal nu we de kleine veel en vaak voelen wordt het nog leuker! Ik geniet er echt van!
Ongelooflijk snel! Het is onze 1e zwangerschap en ik had verwacht dat de tijd weleens heel langzaam zou kunnen gaan. Niks is minder waar, het vliegt voorbij! Ben vandaag al weer 37 weken en we kunnen eigenlijk nog steeds niet bevatten dat we heel binnenkort met zijn drietjes zijn