Morgen efteling, waar mag ik in?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vica86, 7 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Morgen ga ik met de hele schoonfamilie naar de efteling.
    Heeel leuk, maar waar mag ik eigenlijk wel en niet in?
    Ik ben er nog nooit geweest.

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het staat bij de atracties aangegeven als je er niet in mag als zwangere vrouw.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik lees overal dat ik dan nergens in mag, omdat ze bijna overal die bordjes hebben staan. Zelfs bij het draaiende huis (ken de naam niet) daar mag je niet in. Dat is toch vreemd? Daar gebeurd toch niets?

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

In het draaiende huis heb je ook een beugel voor je, er gebeurt inderdaad niet veel. Maar vanwege de suggestie zit de beugel er. Volgens mij mag je niet in de attracties met een beugel, is ook niet zo fijn voor de kleine, maar jouw uk zit nog achter je schaambot. Wat dan betreft zou het nog gewoon kunnen.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jammer dat je het vandaag pas vraagt... Ik zou zelf zeggen: je mag overal nog in. Ik mocht met 10 weken van de vlos ook overal in in Disneyland. Ik was er alleen te beroerd voor toen nog ;) .
    Ze verzekerde me, dat je je kindje echt niet los kan trillen of wat dan ook...
    Maar zolang je kindje achter je schaambot zit (en daar is met 6 weken weinig twijfel over...) is er geen gevaar. Je kindje kan niet losgetrilt worden ofzo.

De bordjes staan veelal bij attracties vanwege de beugels die in je buik kunnen komen zodat je buik klem komt te zitten (en dus je kindje) . Verder staan ze er sowieso overal voor de zekerheid, zodat je nóóit bij de efteling (of welk pretpark dan ook) kan aankloppen als er iets mis zou gaan met de zwangerschap. Iets wat natuurlijk -verdrietig genoeg- altijd kan gebeuren... zonder dat je daar iets 'voor doet' .

En oja, ik begon dit berichtje met 'jammer dat je het vandaag pas vraagt' omdat je anders je vlos nog even had kunnen bellen... zij is deskundig tenslotte.

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik was naar duinrell geweest 3 weken geleden...ik mocht gewoon overal in...alleen ging ik nergens in...was er te misselijk voor haha..het enige waar ik te vinden was was in het zwembad... maar wat athina zegt..je mag gewoon overal in hoor...die vraag is al eerder hier ook gesteld bij de verloskundige topic..moet je maar ff kijken!
    Veel plezier iig morgen!

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
  8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok, in achtbanen ga ik niet. De wildwaterbaan (de gele banden) zou ik wel gewoon gaan en die dingen als het draaiende huis.
    Maar de heftige dingen laat ik achterwegen.
    Bij de 2e kan de bm eerder boven het schaambot uit komen, dus durf niet teveel risico's te nemen. Bovendien heb ik nu al enorme pijn aan mijn bekken (zou ook een bekkenband moeten dragen morgen) dus heftige dingen worden niks.

9. emmie

emmie Niet meer actief

wij zijn er vorige week op vakantie geweest, was toen 35w zwanger.
    En het was geweldig! wel vermoeiend, maar de laatste vakantie met zn 3tjes totdat de baby komt!!
    kon niet overal in, maar toch ook heeeeel veel dingen wel hoor, en ach ja met een 3 jarige kan dat zowiezo niet natuurlijk, maar de familie dingen allemaal wel hoor! favoriet was hier die met loeki de leeuw! :D

veel plezier

Deel Deze Pagina