Goedenacht allemaal Ik neem nieuwe pendels aan tot 07-02-2016 een uurtje of 12:00 Als het goed is zijn alle aanvragen tot nu toe beantwoord! Zo niet, dan zie ik graag een pbtje tegemoet!
**Een aanpassing in de regels** Je mag een pb sturen binnen de aangegeven tijd indien je: 1. Meer dan 100 berichten hebt geplaatst 2. Langer dan een half jaar lid bent Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er uitzonderingen zijn, door bijvoorbeeld een nieuw account ivm privacy oid en dat je dus wel al langer lid bent. Ben jij een uitzondering? Stuur dan gerust bericht binnen de aangegeven tijd! Ik ga van jullie eerlijkheid uit, dat jullie dit niet misbruiken. Liefs Zoesje
Je pendelde voor mij Maart een positieve test, maar had hem vanochtend al in handen! Ik laat je nog weten of het geslacht wel klopt.
Goedemorgen! Ik neem pendels aan vandaag totdat ik vermeld dat ik er genoeg heb! Geen idee hoe snel het zal gaan, dus kan vanmorgen vanmiddag of vanavond zijn. Liefs Zoesje
Tot nu toe zijn alle pendels weer beantwoord! Ik laat de aanvraag nog even open t/m zondag 14 februari ivm valentijnsdag De lijn blijft open tot ik het stop zet! Liefs Zoesje