Ha Zoesje, Ik had beloofd je wat te laten horen als we het wisten, en je hebt gelijk! Het is een meisje! Dankjewel nogmaals voor je pendel!
Ik neem nieuwe pendels aan t/m 17 februari 23:30 Ik probeer ze richting het weekend te beantwoorden. Je mag een pb sturen indien je: - ongeveer een jaar lid bent of - meer dan 100 berichten hebt geplaatst en dus actief bent Graag vermelden volledige voor + achternaam Geboortedatum Je vraag/vragen
Hoi Zoesje, aan de 2 reacties hierboven te zien heb je de uitslagen van de pendels al verstuurd? Had je mijn berichtje ook ontvangen? Misschien ben je nog bezig met het versturen van alle berichten, dan wacht ik rustig af.
Hahaha ja hier hetzelfde! Zit al een week in spanning te wachten Maar misschien heb je het druk gehad en is het aan je aandacht ontsnapt
Oooo oke, maar als ik niet de enige ben zal het nog wel goed komen. Was even bang dat mijn bericht misschien niet goed doorgekomen was.
Hoi Zoesje, je hebt voor mij alleen gependeld op geslacht en je had gelijk! We verwachten inderdaad een jongen!