Ik pendel af en toe!

Discussie in 'Pendelen' gestart door Zoesje, 18 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Klopte mijn pendel voor jou?

1. Ja, maand en geslacht klopt beide

2. Ja, maar alleen de maand klopt

3. Ja, maar alleen het geslacht klopt

4. Nee, jammergenoeg beide niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Ze had toch aangegeven dat het wat langer zou duren? Geduld is heel belangrijk om het voor onze pendelaars leuk te houden.

P.s. aan pendelaar: ben je er van op de hoogte dat al onze PB's per zondag verwijderd zijn i.v.m. de nieuwe website?

2. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik hoop dat ik dit weekend even tijd voor jullie heb! Als je gewoon een pb hebt verzonden is er nooit een reden waardoor het niet aankomt dus melden dat je gestuurd hebt hoeft in principe niet :)

@lala90 ooh echt? Ik heb nog wel steeds de berichten er staan gelukkig!

3. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Zondag komt de nieuwe website, dus dan gaan ze weg.

4. Vleermuisjesss

Vleermuisjesss Niet meer actief

5. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik probeer het vanavond of morgen voor jullie te regelen dan!

6. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Super! Ben erg benieuwd.

7. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Gaat het nog lukken vanavond of moeten we nieuwe pb's sturen naar morgen? Want de site licht er morgen uit en daarna is alles weg! :)

8. Vleermuisjesss

9. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ja jammer! Kunnen we nieuwe berichtjes sturen?

10. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik had eerder vandaag ook al een berichtje hier geplaatst (dacht ik) maar de site werkt(e) nog niet optimaal dus blijkbaar is ie weg! Maar ik heb alle pb's nog in m'n inbox dus 't komt voor elkaar :) niemand hoeft nieuwe te sturen :)

11. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Dat is fijn!
    Ik wacht rustig af tot dat je tijd hebt.
    Alvast heel erg bedankt!

12. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    :p
    Super! ik heb wel een nieuwe gestuurd omdat ik ongesteld ben geworden dus de vraag niet meer kon, ik heb alleen een andere vraag gesteld. Maar lijkt op mijn eerste vraag, ipv of ik deze maand positief test, wanneer ik positief test! Hoop dat dat niet erg is, mijn eerste kan dan weg. Ik was wel gewoon binnen de tijd! Succes met alle reacties geven! :)

13. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik moet zeggen.. 't duurt nu wel heel erg lang! Inmiddels al 2 weken geleden dat we een pb konden sturen.
    Ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig. Sorry als dat 'drammerig' overkomt, zo is het absoluut niet bedoelt ! :)

14. Vleermuisjesss

Ik snap eigenlijk het nut niet om weken van te voren een verzoek te laten sturen en mensen dan zo lang te laten wachten. Iedereen begrijpt dat pendelaars ook een (druk) leven hebben. Hier heb ik niks op tegen! Maar als je geen tijd hebt om te pendelen, laat ons dan geen verzoek sturen. Laat ons pas een verzoek sturen wanneer je Wel tijd hebt. Maargoed dit is mijn mening :)

15. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Vind het een beetje ondankbaar overkomen vleermuisje.
    Zoals ik al eerder heb vermeld vind ik het heel leuk om voor iedereen te pendelen en vind ik het fijn om alvast wat in m'n inbox te hebben staan voor als ik er tijd voor heb. Als ik namelijk plaats dat ik tijd heb om te pendelen dan laat je de lijn ook vaak een paar uur open staan zodat iedereen die graag een pendel wil ontvangen ook niet meteen te laat is met een aanvraag!
    En ik heb geen paar uur achter elkaar de tijd om te pendelen ;)

Maar met zulke reacties wordt het wel minder leuk moet ik zeggen.

Fijne dag :)

16. PandaBeertje

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Dit snap ik wel, het moet voor jou ook leuk zijn en niet dat je non-stop "moet" pendelen.. ;) maar voor ons is het natuurlijk jammer dat we 'zo lang' laat ik 't zo maar even noemen, moeten wachten.. Maar natuurlijk begrijp ik 't :)

We wachten nog even 'rustig' af. :) Er zal vanzelf wel wat in onze inbox verschijnen.. Succes met alle reacties geven.

17. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Dat is ook volkomen logisch hoor. Ik snap alleen wel wat Vleermuisje bedoelt, ik vind het zelf ook jammer. Ik denk dat het dan misschien handig zou zijn om te zeggen dat je uiterste datum dan en dan is? Dan hoeven wij niet te drammen en 10 keer per dag de inbox te checken :p

18. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Ik snap best dat het vervelend is om te moeten wachten. Ik heb zelf ook op zat pendels moeten wachten ;) Maar ik kan echt geen uiterste datum geven wanneer ik pendel.
    Het komt zo uit of het komt niet zo uit..
    Het kost tijd en energie, vooral de energie mis ik de laatste weken ;)

19. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Ik zie ook dat je zelf 12 weken zwanger bent, gefeliciteerd!!! Dan snap ik volkomen dat je energie mist, van alle mensen om me heen weet ik dat het eerste trimester veel energie kost.
    Ik kijk naar een pendel van je, maar ik heb alle tijd...

Hoop dat je zwangerschap alle voorspoedigt verloopt tot nu toe!

20. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw

Dankjewel! :) Dat ging ook niet allemaal voorspoedig maar t is nu wel tot rust.
    Idd, je moet de rest van m'n leven momenteel eens komen bekijken nou dan snap je dat ik niet echt energie "over" heb om te pendelen.
    Dit weekend misschien, dan is m'n zoontje een nachtje uit logeren.
    Komt echt wel goed met een beetje geduld, want doe het graag naast m'n zwangerschap zoontje huishouden en studie :)

Deel Deze Pagina