Hallo dames! Ik ben nieuw op t forum en ik kwam hier eigenlijk nadat ik had gezien dat hier werd gependeld. Ik pendel nu een tijdje en het lijkt me wel leuk om voor de dames die willen ook te pendelen. Dus stuur maar een pv met je voor,- en achternaam en geboortedatum. Ik pendel niet over miskramen enzo!! Ohja, zouden jullie willen laten weten of ik het goed had?
Dames vandaag zal ik alle aanvragen tot 20.00uur nog behandelen. Dus elke aanvraag na die tijd komt ook gewoon aan de beurt alleen zal ik dat pas morgen doen. Bedankt voor jullie begrip! xx
Bedankt Engelly voor je snelle reactie, al had ik gehoopt op een eerdere pendel. Ik hoop dus stilletjes dat je geen gelijk gaat krijgen hihihi.....
Hallo dames, Ik zal even kijken of ik vandaag nog wat aanvragen na 20.00uur kan doen (ik kan helaas niks beloven.) Wel wil ik even aangeven dat er vanavond na 22.00 uur geen aanvragen meer gedaan kunnen worden. Ik zal zsm aangeven wanneer ik weer begin met pendelen! xx
Ik heb je ook gepb't , na 20.00 dat wel, maar wellicht vind je nog de tijd, en anders een andere keer! fijne avond