Hallo allemaal, In het verleden heb ik gependeld en ik wil graag voor de ZP'ers pendelen. Ik heb naast mijn gezin ook nog een bijna FT baan, dus ik pendel alleen op aangegeven tijden. Als ik alle verzoeken heb beantwoord, zal ik hier aangeven dat ik weer verzoeken accepteer. Alles wat buiten de aangegeven tijden wordt gestuurd, verwijder ik zonder te lezen. Wil je dat ik voor je pendel, stuur mij dan een PB (ik beantwoord geen krabbels of verzoeken binnen via forum). In het PB heb ik je volledige naam nodig (voornamen en meisjes-achternaam), geboorteplaats en geboortedatum. Alle informatie behandel ik vertrouwelijk en na het beantwoorden van je bericht, verwijder ik je bericht. Jullie kunnen mij vandaag verzoeken sturen tot 10 uur 's morgens (komende 1,5 uur dus). Ik pendel op zwangerschap en geslacht, geen andere vragen. De maand die je krijgt, is de maand van bevruchting. De maand van positieve test kan dus anders zijn. Groet, Inge G
Ik accepteer weer pendelverzoeken, tot 13 uur vandaag. Waarschijnlijk krijgen jullie op zn vroegst maandag eind van de ochtend/begin van de middag reactie. Ik heb je volledige voornamen, meisjes achternaam, geboortedatum en geboorteplaats nodig. Groet, Inge
goed de regels lezen aapie elke pendelaar heeft zijn eigen regels en tijden staat duidelijk beschreven in hun 1e bericht
Beste dames, Ik had vandaag de verzoeken willen beantwoorden, maar door omstandigheden gaat dat denk ik niet lukken. Sorry. Ik hoop uiterlijk vrijdag alle verzoeken beantwoord te hebben! Gr, Inge
Ik heb vandaag toch nog waar verzoeken kunnen beantwoorden. Hopelijk kan ik morgen de rest doen. Nog wel een verzoek: lees allemaal goed wanneer ik wel en geen pegels accepteer. Krijg toch wel wat verzoeken buiten de aangegeven tijden. Medependelaars mogen wel buiten de tijden om, in ruil voor een wederpendel.
Ben bang van niet.... zie mijn onderschrift nu... Maar wil je toch heel erg bedanken voor je tijd en moeite. Liefs,
Jammer Smiley, was alles goed? Dat is natuurlijk het allerbelangrijkste! Verder: ik krijg nog steeds pendelverzoeken buiten de aangegeven tijden. Deze verwijder ik zonder te beantwoorden! Ik heb momenteel nachtdiensten, daarnaast nog m'n gezin, hh e.d. Zodra ik tijd heb zal ik laten weten dat ik weer beschikbaar ben om te pendelen. Tot die tijd s.v.p. geen pendelverzoeken sturen! Dank voor jullie begrip.
Inge, tot dusver ze hadden kunnen zien was alles goed over kleine 3 weekjes 20 wkn maar volgende week pretecho en doen ze ook al gedeelte medische ben heel benieuwd!!
Hoi ingeG, mijn excuus. Had een foutje gemaakt, ik ga in de gaten houden wanneer je weer pendelt !! Fijne dag